Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1051
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1048

Følg bodybuilding.dk på

Hver muskelgruppe en gang om ugen - Overtræning ???

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey, jeg træner hver muskelgruppe igennem en gang om ugen, men synes både jeg blir pumpet op i armene når jeg træner bryst, ryg og skulder (og selvfølgelig på arm dagen) dvs. mandag, tirsdag, onsdag og torsdag (arm-dagen)..

Selvfølgelig bliver jeg ikke pumpet op i armene på samme måde på bryst- ryg- og skulder-dagen, men lidt blir de da.. Tænkte bar på om det har en negativ indflydelse på armenes evne til at vokse ???

Reputation point: 0

Geografisk sted: Århus

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Bridge skrev:Hey, jeg træner hver muskelgruppe igennem en gang om ugen, men synes både jeg blir pumpet op i armene når jeg træner bryst, ryg og skulder (og selvfølgelig på arm dagen) dvs. mandag, tirsdag, onsdag og torsdag (arm-dagen)..

Selvfølgelig bliver jeg ikke pumpet op i armene på samme måde på bryst- ryg- og skulder-dagen, men lidt blir de da.. Tænkte bar på om det har en negativ indflydelse på armenes evne til at vokse ???

nix, men du vil udentvivl have gavn af at læse lidt artikler, og skifte til et program hvor du kommer kroppen igennem et par gange i ugen
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Equus skrev:
Bridge skrev:Hey, jeg træner hver muskelgruppe igennem en gang om ugen, men synes både jeg blir pumpet op i armene når jeg træner bryst, ryg og skulder (og selvfølgelig på arm dagen) dvs. mandag, tirsdag, onsdag og torsdag (arm-dagen)..

nix, men du vil udentvivl have gavn af at læse lidt artikler, og skifte til et program hvor du kommer kroppen igennem et par gange i ugen

Netop, hver muskelgruppe 2-3 gange ugentligt.

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg
Equinox Prinsensgade

Som de andre siger, kører du alt for lav frekvens. Alle muskelgrupper igennem mindst 2 gange om ugen er et krav for et godt program.
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 115.00
- Dødløft: 145.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online