Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

The-Viking skrev:Planlægger at besøge vesterbronx gym. Nogle kommentare til dette center?
The-Viking skrev:Andre center jeg ville finde interessant?
The-Viking skrev:The gym besøgte jeg for 4 år siden. Synes det var meget småt. Men er der sket noget nyt siden?

The-Viking skrev:Planlægger at besøge vesterbronx gym. Nogle kommentare til dette center?
Kidd skrev:Vesterbronx er ganske fortræffeligt, omend det mangler lidt fokus fra folkene bag.

henrDK skrev:Kidd skrev:Vesterbronx er ganske fortræffeligt, omend det mangler lidt fokus fra folkene bag.
Hvordan kommer det manglende fokus til udtryk?

Johannes skrev:Hvad er dit formål med træningen?
Styrkeløft, vægtløftning, bodybuilding, motionist?
Det er relevant ift. hvilket center du vælger.
Jeg må dog skuffe og sige at jeg tvivler på at du finder et center der er af sph gyms kaliber (både ift. udstyr, stemning og et højt fagligt niveau fra de fleste der træner i centeret). Men når det er sagt, så findes der bestemt en række gode centre i københavn.
Som motionist kan the gym anbefales (jeg tror også at vesterbronx gym vil egne sig, jeg har dog ikke selv været der).
Som styrkeløfter afhænger det lidt af hvilket træningsmiljø du gerne vil færdes i - men der kan jeg tilbyde en gratis prøvetræning i Hvidovre Styrke Forening, som jeg valgte at træne i, til trods for at det var den klub der lå længst væk ud af The Gym, Tårnby Styrkeløft Klub, Københavns Styrkeløft Klub og Hvidovre Styrke Forening.
Som vægtløfter eller bodybuilder har jeg ikke lige nogle anbefalinger.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster