Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1255
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1252

Følg bodybuilding.dk på

Hvilke Grippers

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Jeg er ny her og viste ikke rigtigt hvor jeg skulle smide dette spørgsmål ind - men under "begynder" kan man jo ikke gå helt galt.

Jeg har kik på et par Grippers og har i forvejen en CoC 1,5 - men de koster jo knapper og efter jeg har snuset lidt rundt kan jeg se at der findes alternativer - en af dem Heavygrips Hand Grippers skulle iflg. en anmeldelse være næsten lige så gode som CoC og som koster væsentlig mindre og eftersom jeg ikke har planer om at stille op som CoC-mester så behøver man vel ikke de originale.

Er der nogen af jer der har erfaring med dem? - Kan de bruges eller er det spild af penge?

Heavygrips Hand Grippers

http://sfuk.tripod.com/reviews/grippers_heavygrip.html

Bwana
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: København

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

De kan sagtens bruges.

Dog siges det, at de hurtigere bliver mere slappe i fjedrene, end COC´er gør.

Jeg er så heldig både at have CoCs og HeavyGrips i min samling. HG er ganske udemærket, men der er ingen tvivl om at CoC laver nogle bedre grippers. Variansen i HG er en del højere. F.eks har jeg en HG300 som ikke virker meget stærkere end min HG250, hvorimod springet til min HG350 er enormt. Min HG300 mangler jeg nok ca 1,5-2 cm fra at lukke, hvorimod jeg nærmest ikke kan rykke min HG350 i øjeblikket. Ved mine CoCs er springet lidt bedre fordelt.

Apropos det med fjederen, så vil den i løbet af de første ~100 gange sætte sig, hvorefter at fjederens styrke vil være konstant. Indtil da er det umuligt at forudse hvad den endelige modstand vil være. Hvis den føles lettere, så er det dine hænder som er blevet stærkere :-)

Alt i alt kan siges at du fint kan starte ud med Heavygrips. Husk bare at køb dem fra england i stedet for USA, så ikke du laver samme brøler og ender med at betale omkring 1000kr for grippers til 350kr, grundet told og fragt.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

ThomasNielsen skrev:Alt i alt kan siges at du fint kan starte ud med Heavygrips. Husk bare at køb dem fra england i stedet for USA, så ikke du laver samme brøler og ender med at betale omkring 1000kr for grippers til 350kr, grundet told og fragt.

Det var også planen - har et par gange været nød til at hente grej i USA og bliver hver gang lige overrasket over hvor mange ekstra udgifter der løber på i forhold til når jeg handler med et EU-land.
Brugeravatar

Bwana skrev:
ThomasNielsen skrev:Alt i alt kan siges at du fint kan starte ud med Heavygrips. Husk bare at køb dem fra england i stedet for USA, så ikke du laver samme brøler og ender med at betale omkring 1000kr for grippers til 350kr, grundet told og fragt.

Det var også planen - har et par gange været nød til at hente grej i USA og bliver hver gang lige overrasket over hvor mange ekstra udgifter der løber på i forhold til når jeg handler med et EU-land.

Jeg havde slet ikke tænkt tanken da jeg bestilte dem, så jeg blev godt overrasket da jeg fik brev fra Post Danmark. Men godt du er obs på det :-)
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Denne her burde stå på forsiden af alle foras hvor der er folk der handler med udlandet - dvs. lande uden for EU:

Under 80,- kr. - Ingen straf
80-1150,- kr. - Moms + importgebyr
Over 1150,- kr. - Moms + Told + Importgebyr.

http://www.toldpriser.dk/ :twisted:

Første gang jeg røg i "fælden" købte jeg et par stumper for ca. 1.200,- til min kaffekværn og fik lige lov til at betale ca. 600,- ekstra #-o - men OK så husker man det næste gang
Brugeravatar

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster