Jeg styrke træner 3-4 gange om ugen, jeg laver pt. ikke så meget cardio. jeg 32 år, vejer 80 kg og ligger med en FP på 12. Jeg træner pt for at komme et par procent ned i fedt og bygge muskelmasse på.
jeg spiser sundt og efter en kostplan, dog med lidt aftving engang imellem da jeg også skal leve mit liv
. Jeg overvejer dette og vil høre hvad i syntes.
jeg tager i dag longo vital hverdag og ZMA de dage jeg træner om aftenen inden senge tid.
jeg tænler på at skifte disse to ud med bodymin da det indeholder B6,zink og magnegsium som ZMA giver mig. udover det skulle der også være vitaminer i bodymin, så tænker jeg når hele vejen rundt med dem. Men er i tvivl om der er nok "ZMA" i bodymin udgaven? og giver det mening at tage?
Så tænker jeg at tage protein pulver på de tidspunkter jeg ikke lige kan få opfyldt mit daglige protein indtag som jeg regner med skal ligge for mig på 150-160g pr dag.
jeg har overvejet om jeg skal tage kreatin, men er lidt skramt af at der hober sig vand op i kroppen, og har ikke den vilde erfaring med det.?
fiskeolie? nødvendigt? jeg spiser ikke vildt meget fisk, men jeg får da noget. plus fiskeolie indeholder ret meget fedt og kcal = jeg tager på.
kom gerne med inputs og egne erfaringer.
tak på forhånd