Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1695
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1692

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken kreatin, og undo´s spørgsmål

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hvilken kreatin vil i anbefale...?
Og er undo´s choise bedere at spise, end feks fiskeoliepiller?
George Turner 10x10
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Herning

Træner her: Fitness world Herning

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Udo's choice er en dyr løsning, og kan alle ting det indeholder kan købes for det halve i kvickly eller føtex.

Mærke af kreatin er vel ligemeget, så længe det indeholder det samme. Jeg har brugt viking kreatin i et godt stykke tid nu, og det synes jeg er fint, desuden er det også billigt til prisen.

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Bodylab kreatin kan anbefales.

Udo's er noget opreklameret fis.
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

WannaBeBig skrev:

Hvad ligger du til grund for din påstand ?

Det var dog fantastisk, at disse to spørgsmål kommer igen og igen! Udo's Choice spørgsmålet har lige været meget diskuteret i to andre tråde, så hvorfor ikke kigger i dem? Kreatin, ja det spørgsmål er blevet diskuteret mange, mange gange...

Der er en søgefunktion opppe i højre hjørne :lol:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Mht. at man tit nævner at Udo's Choice er noget opreklameret fis. Er det sjovt at bide mærke i, at der faktisk IKKE reklameres særligt meget for Udo's, men det er brugerne der anbefaler det til andre. Dette er bestemt IKKE noget skidt tegn. Men ja, produktet er måske lidt dyrere end andre - men man ved hvad man får for pengene :wink:

Mht. kreatinen så er det vist som JSO også er inde på efterhånden ved at være gennem diskuteret - Men jeg kan da også anbefale Bodylabs kreatin. Men der er ikke så meget forskel mht. pris og kvalitet her ! Bodyman.dk kører vist nok et tilbud med løb af 2 stk. bodylab kreatin til billige penge - dette tilbud ville jeg gå efter :wink:
Brugeravatar

J-S-O skrev:Det var dog fantastisk, at disse to spørgsmål kommer igen og igen! Udo's Choice spørgsmålet har lige været meget diskuteret i to andre tråde, så hvorfor ikke kigger i dem? Kreatin, ja det spørgsmål er blevet diskuteret mange, mange gange...

Kan godt se at det vældigt er blevet diskuteret tidligere, men der er et par for og et par imod (og dem der er imod, er det fordi de selv brygger noget sammen af diverse underlige indgridienser..) Og spurgte også om det erstatter fiskeolie piller!!
Har prøvet bodylab´s kreatin, ville bare høre om der var noget der var bedere, eller om det hele er det samme! Søgte i forum, men der dukker hundredevis af emner op, selv om man præcisere søgepunkterne!! :confused:
George Turner 10x10
Brugeravatar

Styrkeliste

J-S-O skrev:Det var dog fantastisk, at disse to spørgsmål kommer igen og igen! Udo's Choice spørgsmålet har lige været meget diskuteret i to andre tråde, så hvorfor ikke kigger i dem? Kreatin, ja det spørgsmål er blevet diskuteret mange, mange gange...

Kan godt se at det vældigt er blevet diskuteret tidligere, men der er et par for og et par imod (og dem der er imod, er det fordi de selv brygger noget sammen af diverse underlige indgridienser..) Og spurgte også om det erstatter fiskeolie piller!!
Har prøvet bodylab´s kreatin, ville bare høre om der var noget der var bedere, eller om det hele er det samme! Søgte i forum, men der dukker hundredevis af emner op, selv om man præcisere søgepunkterne!! :confused:
George Turner 10x10
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvis alt kreatin er ens.. hvordan kan det så være at feks denne er så meget dyrere end bodylab´s så?
Promax Kreatin – 100 % rent Kreatin - 600 gram el. det er måske penge ud af vinduet?!
George Turner 10x10
Brugeravatar

Styrkeliste

Pude skrev:Hvis alt kreatin er ens.. hvordan kan det så være at feks denne er så meget dyrere end bodylab´s så?
Promax Kreatin – 100 % rent Kreatin - 600 gram el. det er måske penge ud af vinduet?!

Yes, Promax og Bodylab har samme renheds grad, så det ville være ondsvagt at kaste flere penge ud på dette produkt.

Grunden til, at man nogen gange ser dyrere ens produkter, er at nogle firmaer brugere flere penge på markedsføring og fin emballage :wink: Og der er kun en til at betale for dette, nemlig forbrugerne :wink:

Har selv brugt bodylab's kreatin gennem en del år nu - men fint resultat hver gang. Kører pt. Bodylab kreatin :wink:
Brugeravatar

HAV skrev:
WannaBeBig skrev:

Hvad ligger du til grund for din påstand ?

Sorry. Hader selv når folk bare slynger den slags ud. Men det er noget jeg har diskuteret med en cand. scient indenfor human ernæring som mente hvad jeg skrev. Jeg kan ikke lige huske hans præcise redegørelse.

Måske vi kan få en person som Incognito til at give hans vurdering af produktet. Han er vist også ekspert på området.
Brugeravatar

Styrkeliste

ok... tror jeg køber en gang udo, så må jeg prøve det... og så tager j bare en bodylab kreatin med i posen!! :D
George Turner 10x10
Brugeravatar

Styrkeliste

Altså, selve fedtsyrerne i Udo's Choice er der jo kælet for, hvormed jeg mener at de er skånsomt behandlet og ikke har gennemgået en masse ødelæggende processor med temperaturer på langt over 250 grader! Derfor ved man også at det man køber virkelig er det man regner med, så det er altså ikke en omgang olie der stortset ikke kan bruges til andet end at male med (eller som lidt spøg og skæmt mod naboen), da olien er blevet harsk...

Fedtsyrerne har fået den bedste behandling og findes i en glimrende emballage, så der er som så ikke noget i vejen med kvaliteten af olien! Det eneste man så kan kritisere er så sammensætningen af olien, hvilket jeg har gjort i de andre tråde: jeg mener nemlig ikke sammensætningen er ideel...
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2007

Geografisk sted: Ringkøbing

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Dødløft: 205.00

Galleri: Vis galleri (19)

Jeg kan godt følge dig pude..

Jeg overvejede NO-XPLODE fordi det lyder som om det giver meget større muskelvækst, ved self heller ikk om det gør det i forhold til bodylab

Det kan være det indeholder andre ting som giver noget, det kan også være fup...

Men efter så mange roser bodylabs må man næsten prøve det

Geografisk sted: Århus

Bridge skrev:Jeg kan godt følge dig pude..

Jeg overvejede NO-XPLODE fordi det lyder som om det giver meget større muskelvækst, ved self heller ikk om det gør det i forhold til bodylab

Det kan være det indeholder andre ting som giver noget, det kan også være fup...

Men efter så mange roser bodylabs må man næsten prøve det

Her er hvad Incognito skriver om No-produkter:

---------
NO-boostere
Der findes indtil flere såkaldte nitrogen(II)oxid(NO)-boostere under navne som L-arginin og α-ketoglutarat. De er stoffer, som stimulerer frigivelsen af NO i blodbanen på samme måde som nitroglycerin (som i hjertemedicin), blot langsommere. NO virker karudvidende. Ideen med at bruge det er at øge blodforsyningen i muskelvæv og derved tilførslen af aminosyrer til proteinsyntese. Der er dog lige det problem at interstitiet, rummet der omgiver og adskiller muskelcellerne og blodkarrene har en højere aminosyrekoncentration end blodbanen. På baggrund af dette skulle en øget gennemblødning i princippet fjerne aminosyrer fra musklerne i stedet for tilføre dem. I litteraturen er det vist, at nogle af disse produkter kan forhindre muskeltab under svær sygdom, men der foreligger ingen dokumentation på, at det virker præstationsfremmende eller muskelopbyggende. Set i lyset af dette og at det ikke er et produkt, folk ligefrem skriger om, hvor fedt er, ville jeg smide pengene et andet sted, hvis jeg skulle ud at shoppe kosttilskud.
---------

Du går ikke helt galt i byen med et 'almindeligt' kreatin monohydrat produkt som Bodylabs.
Brugeravatar

Styrkeliste

Ja, har også tænkt mig at bestille fra bodylab efter jeg har læst de forskellige forums

Vil bare gerne være sikker på at det også hjælper rigtig godt med muskelvækst

For hvis der er et andet kreatin produkt hvor forskellige ting er blandet i så det giver bedre muskelvækst, bestiller jeg gerne det selv om det måske ikk er 100% rent kreatin

Hva er bedst, det normale kreatin eller danutrition creatine inde på bodyman ??

Ved nogen hva forskellen er ???

Bridge skrev:Hva er bedst, det normale kreatin eller danutrition creatine inde på bodyman ??

Ved nogen hva forskellen er ???

Der er ingen forskel på dem udover prisen.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster