Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1082
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1080

Følg bodybuilding.dk på

Hvilken træning?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa BB :)

Jeg har virkelig brug for lidt vejledning.. Står i den situation jeg har tabt mig fra 110kg til 88 kg. Ved hjælp af kost ændring og generelt motion (løb/spinning osv) Men nu kan jeg ikke løbe mere fordi mit skinneben konstant brokker sig.(har prøvet alverdens ting).

Så det jeg ville have hjælp til herinde er hvordan jeg kommer videre? Jeg har mulighed for at træne 7 ud af 7 dage hvis det er hvad der skal til. Drikker ikke, har ret godt styr på min kost (igennem vægttabet har jeg lært en del)..

Jeg vil nu gerne have nogle muskler på kroppen da jeg faktisk bare er slap at se på :) har styrketrænet før og i længere perioder osv. Men er så i tvivl om hvilket program jeg skal køre. Det er måske lidt optemistisk. men mit mål er en krop ligesom ham her:

Lige nu er jeg 183 høj vejer 88 kg. og er IKKE trænet.. Så er lidt halv chuppy.
Har læst lidt om programmet "Back to basics" og det lyder faktisk rigtig fint.. Men synes ikke det virker somom der er vildt mange øvelser.. her: http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics

Hvilken motion osv skal jeg lave ? Og hvilket dage? Hvis nogle kunne sætte et program op til mig ville det være awsome. f.eks:
Mandag, Tirsdag, Torsdag, Fredag køre jeg Back to basics. og onsdag gør jeg dit og lørdag dat :) Og skal jeg overhovedet bruge det program når jeg har en "tyndere" krop som mål :)

Nogle forslag? Mit mål er at smide fedt procenten ned og blive mere markeret.. ser ikke vægttab som en nødvendighed. Så længe jeg er tilfreds med min krop og føler mig sundere er jeg ligeglad hvad vægten siger :) Håber nogle vil guide mig lidt på vej.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kør back to bacics. som du selv siger er der ikke ret mange øvelser - det er meningen.

De øvelser der er, er stort set alle bacis øvelser. Dvs. tunge øvelser - du får flyttet mange kg = meget træning :)

Hvis du ikke synes det er udfordrende nok kan du prøve back to bacics 2.
Men hvis du er begynder inden for træning, så start med 1'eren som du selv har fundet der :)
Brugeravatar

Reputation point: 134

Træner her: FitnessDK Vallensbæk
Fjerritslev Motioncenter
The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.50
- Squat: 132.50
- Dødløft: 167.50

toto_G4M3R skrev:Kør back to bacics. som du selv siger er der ikke ret mange øvelser - det er meningen.

De øvelser der er, er stort set alle bacis øvelser. Dvs. tunge øvelser - du får flyttet mange kg = meget træning :)

Hvis du ikke synes det er udfordrende nok kan du prøve back to bacics 2.
Men hvis du er begynder inden for træning, så start med 1'eren som du selv har fundet der :)

Okay :) Så prøver jeg at køre back to basics i 2-3 mdr. :) Hvad vil du forslå af motion ved siden af?
ifølge http://sundhedogmotion.dk/bmr.php er mit BMR:
BMR(hvile): 1905 kcal/dag
Samlede energiforbrug: 2953 kcal/da
Det er når jeg sætter mig til Moderat aktiv (og er jeg vel med 4 dage styrketræning om ugen?)
Hvor mange Kcal vil i forslå jeg indtager når jeg køre back to basics ?

Reputation point: 0

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster