Jeg har virkelig brug for lidt vejledning.. Står i den situation jeg har tabt mig fra 110kg til 88 kg. Ved hjælp af kost ændring og generelt motion (løb/spinning osv) Men nu kan jeg ikke løbe mere fordi mit skinneben konstant brokker sig.(har prøvet alverdens ting).
Så det jeg ville have hjælp til herinde er hvordan jeg kommer videre? Jeg har mulighed for at træne 7 ud af 7 dage hvis det er hvad der skal til. Drikker ikke, har ret godt styr på min kost (igennem vægttabet har jeg lært en del)..
Jeg vil nu gerne have nogle muskler på kroppen da jeg faktisk bare er slap at se på
Lige nu er jeg 183 høj vejer 88 kg. og er IKKE trænet.. Så er lidt halv chuppy.
Har læst lidt om programmet "Back to basics" og det lyder faktisk rigtig fint.. Men synes ikke det virker somom der er vildt mange øvelser.. her: http://news.bodylab.dk/artikler/261-storre-muskler-back-to-basics
Hvilken motion osv skal jeg lave ? Og hvilket dage? Hvis nogle kunne sætte et program op til mig ville det være awsome. f.eks:
Mandag, Tirsdag, Torsdag, Fredag køre jeg Back to basics. og onsdag gør jeg dit og lørdag dat
Nogle forslag? Mit mål er at smide fedt procenten ned og blive mere markeret.. ser ikke vægttab som en nødvendighed. Så længe jeg er tilfreds med min krop og føler mig sundere er jeg ligeglad hvad vægten siger