Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

archie skrev:Har trænet siden januar i år, og nu skal du ikke begynde at sige jeg ikke kan gennemføre en gang sheiko![]()
Prøver under alleomstændigheder, hvis jeg ikke kan gennemføre det, så får jeg da i det mindste prøvet det.

blitz skrev:archie skrev:Har trænet siden januar i år, og nu skal du ikke begynde at sige jeg ikke kan gennemføre en gang sheiko![]()
Prøver under alleomstændigheder, hvis jeg ikke kan gennemføre det, så får jeg da i det mindste prøvet det.
De siger godt nok at man helst skal have en træningserfaring på et år. Det fremgår i den artikel som TJ har skrevet.
Men jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle prøve, så længe at man har styr på teknikken. Men vil nok vente lidt længere tid hvis jeg var dig.

archie skrev:blitz skrev:archie skrev:Har trænet siden januar i år, og nu skal du ikke begynde at sige jeg ikke kan gennemføre en gang sheiko![]()
De siger godt nok at man helst skal have en træningserfaring på et år. Det fremgår i den artikel som TJ har skrevet.
Men jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle prøve, så længe at man har styr på teknikken. Men vil nok vente lidt længere tid hvis jeg var dig.
Kan godt være jeg burde vente, men hvis jeg aldrig prøver det, lærer jeg det jo aldrig.. Så fra på mandag står den på sheiko

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster