Jeg tror jeg skal have mig en ny seng, men hvor får man dem til billige penge?
Har set lidt på ikea's hjemmeside, men aner ikke om de er fine til prisen?

Hvad er jeres erfaringer?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Malke skrev:Hey all,

Neoc skrev:Malke skrev:Hey all,
Mht. køb af seng vil jeg sige, at prisen til en vis grad er underordnet, da det er vigtigt at man sover godt om nattenDet er i hvert fald min mening.

Malke skrev:Hey all,

Tregub0502 skrev:Min er købt i Jysk Sengetøjslager i Farum. 2200 for en dejlig boksmadras, sengeben og topmadras. Sengen er 180x200 ... Og jeg sover som en KONGE i den !

Neoc skrev:Tregub0502 skrev:Min er købt i Jysk Sengetøjslager i Farum. 2200 for en dejlig boksmadras, sengeben og topmadras. Sengen er 180x200 ... Og jeg sover som en KONGE i den ! :D
I envy you! Jeg har en Innovation seng til 3500 kroner, og den er hård som sten, og har samme mål som din. Ville ønske jeg havde en boxmadras. Heldigvis har kæresten en, så jeg sover kanon når jeg er hos hende :)

Malke skrev:Cool, lader umiddelbart til at ikea trods alt ikke er helt dumme til at lave boxmadrasser
Jeg må forbi og teste lidt madrasser + topmadrasser

Neoc skrev:Malke skrev:Cool, lader umiddelbart til at ikea trods alt ikke er helt dumme til at lave boxmadrasser
Jeg må forbi og teste lidt madrasser + topmadrasser
Er du stadig bosiddende i Malmö?

Malke skrev:Nope det er jeg ikke, hvad da?

Neoc skrev:Malke skrev:Nope det er jeg ikke, hvad da?
Hästens skulle lave nogle kanon gode senge, og hvis du stadig boede i Sverige, så kunne du måske få dem billigere. De er nok halv pebrede i Danmark, men som sagt, så synes jeg at det er vigtigt med en god seng, og så er prisen stort set underordnet.
http://www.haestens.dk
og den kostede vidste 30k

Malke skrev:Neoc skrev:Malke skrev:Nope det er jeg ikke, hvad da?
Hästens skulle lave nogle kanon gode senge, og hvis du stadig boede i Sverige, så kunne du måske få dem billigere. De er nok halv pebrede i Danmark, men som sagt, så synes jeg at det er vigtigt med en god seng, og så er prisen stort set underordnet.
http://www.haestens.dk
Kæresten havde sådan en da jeg flyttede til Malmö, jeg synes ikke det var noget specielt må jeg indrømmeog den kostede vidste 30k
Min far og hans kone har også en JENSEN seng til 35k - jeg må indrømme, at jeg ikke synes det er noget specielt overhovedet
- eller forstået på den måde, jeg synes ikke de er de penge værd! og slet ikke når man er på su

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster