Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 872
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 870

Følg bodybuilding.dk på

Hvor meget erfaring ved GT 10x10?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hejsa BB'ers, jeg har kigget længe efter et nyt program, og er nu stødt på GT 10x10 her på sitet.

Dog er jeg i tvivl om min erfaring rækker til det? Det skal lige siges jeg har trænet i 1 år, og er derfor i tvivl om at ramme hver muskelgruppe hver 5. dag bliver for lidt? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Det kan godt være du kun rammer en muskelgruppe hver 5.dag, men den får tilgengæld også pænt mange tæsk :)
Da jeg kørte det var de 5 dages pause pænt tiltrængte. Men du kan jo prøve det af og så tage stilling til det efter noget tid.

Reputation point: 15

Logbog: Vis logbog

Okay, super fedt at høre fra en der har prøvet det.

Hvad med stigning i styrke og masse, hvordan var det? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog

Hej beklager det "sene" svar.

Ehm, jeg mener, at jeg tog 3-5 kg på og de var forholdsvist "rene", hvis man kan sige det. Fedtprocenten holdte sig nogenlunde på det samme igennem hele perioden (den blev målt ved impedans samme dag, hver uge under samme forhold efter bedste evne).

Da jeg kørte programmet fik jeg ondt i min venstre underarm grundet, at den tilsyneladende var svag, så måtte stoppe med at køre Yates Rows med underhåndsgreb godt og vel 3-4 uger inde i programmet, så ryg- og bicepstræningen blev lidt efter smag og behag, men stadig med fin volumen. Jeg havde inden programmet et 10RM i bænk på 80kg x10, efter programmet lå det på 85kg 2x10 og var tæt på at få 110kg x1 -.-' . I squatten havde jeg et max på 110kg x2, hvilket lå på 140kg x1 2 uger efter programmet. Dødløften steg kun med 5kg, men det skyldes nok, at min lænd var totalt ristet efter hver squat session pga. manglende mobilitet.

Men alt i alt en god fremgang i både styrke og masse :)

Reputation point: 15

Spændende!

Jeg er selv lige startet på GT 10x10 - følg min log hvis du vil. Jeg har erfaret at det er ret svært for mig at følge den indlagte progression med 2.5kg pr runde, så du kan gøre dig selv den tjeneste at starte et stykke under din 10RM for at kunne følge progressionen. Jeg har trænet godt og vel 2 år hvor et af dem har været useriøst.

Held og lykke med det :)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 100.00
- Dødløft: 140.00

Kostplan: Vis kostplan

Tilbage til Begynder forum

Brugere online