Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 835
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 832

Følg bodybuilding.dk på

Hvor meget skal der til

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Jeg kunne godt bruge lidt motivation.
I får lige et par billeder at kigge på.
(Beklager at kvaliteten er så ring, men har ikke
råd til digital kamera)

Jeg lider af hypofyseinsufficiens. Som kort sagt vil sige at jeg ingen hypofyse har, pga operationer og strålebehandling for at fjerne en svulst i hjernen. Hypofysen er en lille bitte kirtel der styrer hormonerne, og når den så ikke kan styre mine når den ikke er der, bliver jeg nød til at tage alle de nødvendige hormoner i form af piller og injektioner hver dag.

Jeg har lagt en del på sygehus, hvor læger og sygeplejesker var så "flinke," at kalde det jeg havde siddende under huden for hvalpefedt. Men jeg skal da love for at det ikke er noget der bare lige ryger af.

Jeg har brugt rigtig lang tid på at tabe mig(1-2år), og jeg er ikke sikker på om det er hormonerne der kan være en forkert balance i, selvom læger osv siger det ser fint ud, eller om det bare er mig. Jeg har i hvert fald bare super svært ved at smide fedtet i forhold til mange andre.
Og det er ikke fordi jeg ikke har styr på kost og træning. For det har jeg.. skulle jeg da gerne mene :P

Nu har jeg ikke en kæmpe bunke muskel, fordi jeg har brugt det meste af min tid på at tabe mig. Men jeg træner selvfølgelig med vægte.
Min store plan er, at tabe noget mere fedt, så fedtet på brystet, maven og i siderne bliver fornuftigt reduceret. Derefter begynde at opbygge muskelmasse.

Så nu vil jeg spørge jer.. hvor mange kg fedt ville I cutte af denne krop, som er min:P, før i begyndte at bulke? Og hvor lang tid ville I regne med det skulle tage?

Jeg har selv regnet med at skulle cutte januar, februar og måske noget af marts. Og så er det mit mål at være rimelig ripped med den muskelmasse jeg kan nå at få fat på, til sidst på sommeren.

BILLEDER

Billede

Billede

Billede
Sidst rettet af Goggi 5. jan 2008, 01:12, rettet i alt 5 gange.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Brugeravatar

Misterhamper skrev:www.imageshack.us

Takker

Slet ingen der har kommentare?

Jeg ville nok cutte jan+ lidt af febuar. Og så ville jeg bulke i et par måneder, og så cutte i et par måneder.
Billede
Brugeravatar

Umiddelbart virker du på ingen måde tyk eller kraftig, overhovedet - hva med bare at komme igang med at løfte nogle vægte :)?
Eat clen, tren hard
Brugeravatar

Reputation point: 135

Geografisk sted: Århus C

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

hørt! du ser sgu da ik' tyk ud :)
Men du har sgu da rimelig store quadriceps?

jesper15 skrev:hørt! du ser sgu da ik' tyk ud :)
Men du har sgu da rimelig store quadriceps?

Heh, jo det er nok min bedste del. Men de skal da helst blive meget større med tiden.
Man kan se Obliques når jeg spænder, men tro mig, der er altså noget fedt på maven..

Tror de fleste af os har lidt fedt på maven under vores bulk.

Du skal en del ned i fedtprocent hvis maven skal trimmes for alt det grimme fedt.

Geografisk sted: Vejle

Du kommer til at se grim ud, hvis du cutter alt for meget uden at have nogen nævneværdig mængde muskler.
Brugeravatar

Misterhamper skrev:Du kommer til at se grim ud, hvis du cutter alt for meget uden at have nogen nævneværdig mængde muskler.

Nemlig. Derfor vil jeg heller ikke cutte helt i bund som jeg er nu. Men cutte indtil jeg synes det er acceptabelt at bulke :)

inden du går helt amok og cutter løs.. så tjek lige med din læge at det ikke skyldes den medicin du tager... Noget medicin gør at man ophober væske og fedt.. min egen mor fik selv nogle Hormon piller som gjorde hun tog 10Kg på inden for meget meget kort tid....
Brugeravatar

Reputation point: 80

Geografisk sted: Kaas City

Kostplan: Vis kostplan

specter skrev:inden du går helt amok og cutter løs.. så tjek lige med din læge at det ikke skyldes den medicin du tager... Noget medicin gør at man ophober væske og fedt.. min egen mor fik selv nogle Hormon piller som gjorde hun tog 10Kg på inden for meget meget kort tid....

Jo, jeg er til tjek ang. Medicinen hvert halve år. Og får altid ad vide at det ser fint ud.
Minirin kan godt være skyld i noget væskeophobning, hvis man får for meget, men det gør jeg ikke.

Her for nylig (2 måneder siden) er jeg så begyndt at få testosteron, fordi jeg kun producere meget lidt selv. Det skulle vidst kunne hjælpe lidt på fedtforbrændingen.

Du er sgu da ikke fed, fjols :P Synes endda godt du bare kunne bulke nu, men det er selvfølgelig op til dig selv. Men jeg skal lige forstå det her rigtigt, du har kæmpet med fedtet i flere år, men nu vil du så kunne cutte meget ned på 1-2 måneder?
Det er kun dem, der ikke har råd til at stå i baren, der danser.
Brugeravatar

Geografisk sted: Viborg

Logbog: Ingen logbog

Wermuth skrev:Du er sgu da ikke fed, fjols :P Synes endda godt du bare kunne bulke nu, men det er selvfølgelig op til dig selv. Men jeg skal lige forstå det her rigtigt, du har kæmpet med fedtet i flere år, men nu vil du så kunne cutte meget ned på 1-2 måneder?

Nå det synes du ikke :P
Håber lidt at mit cut vil begynde at gå hurtigere nu hvor jeg er begyndt med testorteron. Men håber kun.

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster