Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 976
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 974

Følg bodybuilding.dk på

Hvor ofte?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey!

Jeg har ikke trænet ret længe, men har efterhånden godt styr på kost og teknik. Mit primære mål pt. er at stige i basisøvelser (squat, dødløft, bænk). Hvor ofte kan jeg tillade mig at køre disse? Er det helt overkill, hvis alle 3 øvelser indgår i træningen både mandag, onsdag og fredag? Kan kroppen restituere tilstrækkeligt, siden det ikke er generel praksis i de fleste programmer?

Hvis ikke, så søger jeg virkelig hjælp til et program, der er mere afbalanceret. Eller generelle tips til at få flere kg. på i de 3 øvelser. Søger afklaring på kroppens restitutionsbehov, for jeg vil gerne tæve det igennem så ofte som muligt, da jeg har rigeligt med tid i øjeblikket :). Jeg ved dog ikke så meget om emnet. Anyone?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

mbhxd skrev:Hey!

Jeg har ikke trænet ret længe, men har efterhånden godt styr på kost og teknik. Mit primære mål pt. er at stige i basisøvelser (squat, dødløft, bænk). Hvor ofte kan jeg tillade mig at køre disse? Er det helt overkill, hvis alle 3 øvelser indgår i træningen både mandag, onsdag og fredag? Kan kroppen restituere tilstrækkeligt, siden det ikke er generel praksis i de fleste programmer?

Hvis ikke, så søger jeg virkelig hjælp til et program, der er mere afbalanceret. Eller generelle tips til at få flere kg. på i de 3 øvelser. Søger afklaring på kroppens restitutionsbehov, for jeg vil gerne tæve det igennem så ofte som muligt, da jeg har rigeligt med tid i øjeblikket :). Jeg ved dog ikke så meget om emnet. Anyone?

Kommer helt an på hvor tungt du køre og hvordan dit program er bygget op :) Jeg skal personligt til at starte på noget Wendler 5/3/1, det kunne du overveje.
Brugeravatar

Reputation point: 140

Geografisk sted: København

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 300.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Som active skriver, er det et spørgsmål der ikke kan besvares da det forudsætter at vi ikke blot har fuld kendskab til den fulde struktur i dit træningsprogram, men også fuld indsigt i din fysiologi, gener og udgangspunkt. :)
Vejen mod 400 point.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: Nakskov

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 240.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Begynder forum