Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mesomorf skrev:wat

Carandil skrev:Hej.
Det jeg vælger at tro du spørger ind til er, om du skal kunne mærke at dine muskler ''syre'' under sættene?
I så tilfælde så er svaret ja. Det er meget vigtig, for det er et tegn på at dine muskler bliver udmatte eller med andre ord river dine muskelfibre over. Hvis du på den anden side mener det i reference til at force indtil du ikke kan mere fordi det er for hårdt, så er det et mere kompliceret svar, da det både kan have sine positiver og negativer i form af skades potentiale, men som jeg nu vælger at tolke dit indlæg drejer det sig om hvorvidt du skal blive ved til du får den sitrede fornemmelse i musklerne.

TheDupont skrev:Personligt var det kun det første halve år af min træning, hvor jeg kunne mærke min muskler "burne" eller syre til. Selvom jeg løfter til failure nu, kan jeg ikke mærke noget. Men det afhænger vel også af træningserfaring og hvor mange reps man tager kunne jeg forestille mig?

mrjz95 skrev:Carandil skrev:Hej.
Det jeg vælger at tro du spørger ind til er, om du skal kunne mærke at dine muskler ''syre'' under sættene?
I så tilfælde så er svaret ja. Det er meget vigtig, for det er et tegn på at dine muskler bliver udmatte eller med andre ord river dine muskelfibre over. Hvis du på den anden side mener det i reference til at force indtil du ikke kan mere fordi det er for hårdt, så er det et mere kompliceret svar, da det både kan have sine positiver og negativer i form af skades potentiale, men som jeg nu vælger at tolke dit indlæg drejer det sig om hvorvidt du skal blive ved til du får den sitrede fornemmelse i musklerne.
jeg får ik særlig tit burn når jeg træner mest kun når jeg lave straigt bar curl skal jeg så sætte vægten ned?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster