Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

li-zette skrev:hej, jeg har overvejet sagen grundigt og vil kanon gerne stille op til miss bodyfitness muligvis missfiness også.
men hvordan kommer jeg lige igang, har hørt noget om man skal være medlem at bb klubben et vis rum tid først:S...
nogle der har den website?...
på forhånd tak:D..
zette

li-zette skrev:bukker og nejer..
nu er tilmeldensen sendt af stig af sted kunne kun gå for langsomt.

'MC skrev:Flyttet!
Fedt at du vil stille op =D> Du har helt sikkert de ting der skal til, det er jeg slet ikke i tvivl om - så det er bare om at springe ud i det!

miss tmp skrev:hej
Held og lykke med det hele. Jeg har selv været igang nu i to år og har haft min første konkurrence. Jeg vil ikke lyve og sig e det er nemt for det er MEGA HÅRDT...men det er det så meget værd når man står oppe på den scene!!!!! Den fedeste fornemmelse...
Så godt for dig at du har taget skridtet...det er der mange der ikke får gjort. Så husk at være stolt af dig selv og vær ikke bange for at sige det for der er desværre meget jantelov i denne branche....
Bliver spændende at følge dig på din vej til MIss fitness 2008 =D>

miss tmp skrev:planen for mig er at stille op til Bodyfitness igen til 2008....
Ja der er ikke andet for end at lukke alle de gode råd mht diæt og træning som du IKKE får fra din træner....for lytter man til alt for meget så bliver man KUK KUK.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster