Jeg er ny på sitet, og det ser ud til at der er mange super flinke mennesker der hjælper hinanden. Derfor hopper jeg ud i det og skriver mit indlæg.
Jeg er i gang med at ændre min livsstil, og har dertil brug for noget hjælp til at få sammensat en holdbar kostplan.
Sagen er den at jeg har trænet on/off i et par år, hvor jeg både har oplevet op- og nedture. Jeg har en mistanke om at nedturene kan bl.a. være pga. manglende kostplan og viden indenfor rigtig kost og ernæring når man skal tabe sig. Derfor håber jeg at jeg er kommet til det rette sted!
Jeg vil blive glad hvis i kan give mig lidt råd og vejledning, forslag til min kostplan, eksempler på jeres kostplaner, artikler og hvad end i nu har på hjertet.
Vægten siger: 115 kg.
Højden er: 175 cm.
Motivationen er: I top
I de sidste 3 uger har jeg cyklet hver anden dag, og har sat mig et mål om at cykle 100 km på 10 dage. Et mål jeg er begyndt at forfølge og er nu på anden dagen.
Er der eventuelt nogen derude der har forslag til hvordan jeg skal sammensætte min træning?
Det var lidt spørgsmål og informationer omkring mig. Hvis der er noget i mangler at få svar på, så må i endelig spørge.
Mvh. Gronholdt