Fatmir skrev:hej folkens,
kunne godt tænke mig at se hvad det enlig kræver for at stille op til en Bodybuilding konkurrence...
den eneste måde jeg kan forestille mig at det er muligt at stille op på er ved at træne sammen med en tidligere deltager som ved hvad det kræver mht: en ordenlig fysik og en lav nok fedt%
findes der enligt konkurrence for folk under de 18år? og er bodybuilding enlig stort nok til at man måske fandt sig en trainer? der hjælper en med kost - træningen - supplements.. hvis han nu ser et talent bag en ?
sprøg barer af ren nygerihed, men har da tanker om at stille op et par år måske

Der var mange spørgsmål her, forsøger at svare så godt som muligt!
Der er mange som bruger hjælpere, kostvejledere, personlige trænere osv osv. Det kommer an på din egen viden, og din penge pung.
Men det kan sagtens lade sig gøre uden meget af denne hjælp. Tror dog næsten alle har hjælp til det sidste, som udtømning, opvarmning til konkurrencen osv.
Ja der findes konkurrencer for folk under 18år = Junior BB som går til 22år
Du skal blot huske, det at stille op er et kæmpe arbejde, hvis du følger nogle af team BB.dk's atleter kan du se hvor meget de kæmper for at komme i deres form, samt for at optimere deres slutresultat.
Tror jeg fik svaret på de fleste spørgsmål der? Dog lidt løst, men burde give dig et lille indblik i det?