Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mandenibusken999 skrev:man har vel lov til at vide?
men som du hentyder til(meget lidt) misterhamper, så kan for meget information kan være dårligt.

Mandenibusken999 skrev:nu er det ikke "fancy pis" men advancerede teknikker

Mandenibusken999 skrev:nu er det her lidt offtopic
men jeg fatter simpelthen ikke hvordan folk de laver en kostplan? der er jo så mange ting man skal tage forbehold for. F.eks hvad nu hvis man ikke har en vigtig ingrediens en dag, hvad gør man så? Jeg prøver for det meste bare at æde noget hver 2-3 time, for det meste salat, en banan(specielt 30 min før træning) og noget vand....også pasta lige efter træning.
Som jeg sagde så er at lave en kostplan alt for uoverskueligt for mig, og jeg nænner ikke at be nogle andre om at lave en for mig for så skal de til at sætte sig ind i så mange ting jeg ved ik hvad...
det er virklig et af de ting som pirrer mig aller mest og jeg kan ikke tage mig sammen til at lave en ordenlig post om det.

Misterhamper skrev:Mandenibusken999 skrev:nu er det ikke "fancy pis" men advancerede teknikker
Du vil heller ikke få en bedre arm af at lave incline dumbbell curls med pegefingeren pegende så højt op som muligt.
Less thinking, more lifting. Brug dit energi på at lave en ordenlig kostplan istedet

BBA skrev:Misterhamper skrev:Mandenibusken999 skrev:nu er det ikke "fancy pis" men advancerede teknikker
Du vil heller ikke få en bedre arm af at lave incline dumbbell curls med pegefingeren pegende så højt op som muligt.
Less thinking, more lifting. Brug dit energi på at lave en ordenlig kostplan istedet
Jeg har ingen umiddelbar kommentar til topic starter, men bliver dog frygteligt træt af at du afskriver alt som 'fancy pis' uden at prøve at tilbagevise de påstande der nævnes i artiklen.
Ja, brug energien på at få flyttet vægtene nede i centret fremfor at gøre træningen overkompliceret...men der er vel også en grund til at vi skriver/læser på dette forum - det er vel for at spørge ind til og læse og forstå nuancerne i hvordan maksimal muskelvækst opnås.....

Desuden er der ikke meget andet sundt i huset udover det jeg nævnte specielt når man er Lacto-vegetar.

Mandenibusken999 skrev:lacto vegetar er at man ikke må æde æg, fisk og kød, men man må godt æde ost, mælk og den slags, så længe det ikke er en "(død)levende organisme" hvis du forstår hvad jeg mener.

Mandenibusken999 skrev:ja så vidt jeg ved har du ret
jeg tror du misforstod mig
f.eks alt hvad der har et potentiale til(eller er en død livsform) at blive en livsform, f.eks æg må ikke spises.
mælk og ost kan på ingen måder blive en livsform derfor er det accepteret.
Hovedsagen er at mange lacto vegetarer ikke spiser det fordi de mener at det er syndt at tage dyrs/potentielle livsformers liv bare for at man selv kan æde det når man alligevel kan overleve uden det.

BBA skrev:Misterhamper skrev:Mandenibusken999 skrev:nu er det ikke "fancy pis" men advancerede teknikker
Jeg har ingen umiddelbar kommentar til topic starter, men bliver dog frygteligt træt af at du afskriver alt som 'fancy pis' uden at prøve at tilbagevise de påstande der nævnes i artiklen.
Ja, brug energien på at få flyttet vægtene nede i centret fremfor at gøre træningen overkompliceret...men der er vel også en grund til at vi skriver/læser på dette forum - det er vel for at spørge ind til og læse og forstå nuancerne i hvordan maksimal muskelvækst opnås.....

Morrison skrev:Nu tror jeg ikke vi skal overfortolke det MisterHamster sagde.

Morrison skrev:BBA skrev:Misterhamper skrev:Mandenibusken999 skrev:nu er det ikke "fancy pis" men advancerede teknikker
Nu tror jeg ikke vi skal overfortolke det MisterHamster sagde. Han mener bare at some begynder skal der ærlig talt ikke meget til for at biceps vokser. Men tror så tilgengæld han har misforstået MIB999's mening med indlægget, da det for mig virker som om han bare er interesseret i det, og ikke nødvendigvis har tænkt sig at prøve det på sig selv. Correct me if i'm wrong plz

J-S-O skrev:Han hedder altså stadig ikke MisterHamster
- den fik bare en copy/paste fra Morrison's indlæg.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster