Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1641
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1638

Følg bodybuilding.dk på

I tvivl om jeg får nok kalorier!

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej venner

Jeg har i en del år trænet on/off. Kosten har jeg aldrig rigtig tænkt på, da jeg fik mine gains. Men her på det sidste har jeg undret mig over min manglende vægtforøgelse. Jeg har altid tænkt det nok bare var min høje forbrænding, men nu kan jeg godt regne ud at det nok har med kosten at gøre. Jeg har altid bare tænkt på at spise sundt og næringsrigt, men ikke så jeg kommer i overskud. Jeg træner i snit 4-5 gange om ugen med et to splitsprogram. Jeg er 175 cm høj og vejer omkring 65 kg.

Til morgen får jeg en stor skål havregryn med fed mælk (jeg tvinger det ned, og er ved at knække mig) med 2 kopper kaffe dertil

Efter træning drikker jeg en proteinshake fra Bodylab, ca. 30 g.

Til frokost spiser jeg gerne en stor bagel med alt tilbehør (kylling). Og hvis jeg ikke gør det, så spiser jeg 4 skiver rugbrød med leverpostej

Til aftensmad spiser jeg meget forskelligt, 2 stks korteletter, kyllingfillet, eller tatar (4 skiver igen). Som tilbehør er der altid sovs, hvidløgsflute eller bådkartoffler.

Helt til slut afslutter jeg gerne med et æble og en banan.

Jeg er stortset fuldstændig mæt hele dagen igennem, og selvom jeg prøver at tvinge mere ned, så bliver jeg bare dårlig.Hvad får jeg ca. nu i kalorier? Og hvordan kan jeg igennem fast føde forhøje det?

Det blev en lang post. Håber en vil give sig tid til at kigge på det :-)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Smid det ind i kostplans funktionen istedet for.

Men hvis du ikke tager på, spiser du ikke nok.

Reputation point: 15

Kostplan: Vis kostplan

Du får ikke nogen til at lave det kedelige arbejde for dig, sorry to say. Det lyder til at du kører meget ensrettet kost, hvorfor at enkelte dage med kalorietælleri bør give dig et OK overblik over dit gennemsnitlige daglige indtag. Find derfor køkkenvægten frem i morgen tidlig, og så vej de ting du indtager. Jeg kan anbefale dig at logge det via appen myfitnesspal der er gratis, som gemmer dine forskellige madvarer og samtidig kan scanne stregkoder. Lettere bliver det ikke. Selv bruger jeg nok i omegnen af to minutter om dagen på at sikre at jeg bevæger mig i den retning jeg ønsker.
In the gym
One thing counts
On the bar
Large amounts
Brugeravatar

Reputation point: 303

Geografisk sted: Genitalien

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

ThomasNielsen skrev:Du får ikke nogen til at lave det kedelige arbejde for dig, sorry to say. Det lyder til at du kører meget ensrettet kost, hvorfor at enkelte dage med kalorietælleri bør give dig et OK overblik over dit gennemsnitlige daglige indtag. Find derfor køkkenvægten frem i morgen tidlig, og så vej de ting du indtager. Jeg kan anbefale dig at logge det via appen myfitnesspal der er gratis, som gemmer dine forskellige madvarer og samtidig kan scanne stregkoder. Lettere bliver det ikke. Selv bruger jeg nok i omegnen af to minutter om dagen på at sikre at jeg bevæger mig i den retning jeg ønsker.

Tak for svaret! lige det jeg søgte :)

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 110.00

Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster