Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Hvis du vil have så meget som muligt ud af din træning, så er det ikke et 3-split du som nybegynder bør vælge.

Yeezus skrev:Det korte af det lange er, at det ikke er noget godt program. Især ikke sol nybegynder.
For lav frekvens. Som nybegynder bør du fokusere på at blive god til basisløftene. Ergo bør du se på fullbody eller 2 split.
Du har for mange øvelser, især for mange "ligegyldige" øvelser.
Find "newbie-helpfile" via søgefunktionen og læs den igennem et par gange.

Emmy skrev:Pind skrev:Hvis du vil have så meget som muligt ud af din træning, så er det ikke et 3-split du som nybegynder bør vælge.
Hvordan kan det være? Vil du uddybe?

Emmy skrev:Tak for svarene. Jeg har taget det til mig, og overvejer kraftigt at træne fullbody 3-4 gange om ugen i stedet.
Jeg kan dog ikke lade vær med at spørge; hvis jeg nu rigtig gerne vil træne 6 gange om ugen, så udelukker det jo lidt fullbody muligheden, men findes der så et godt alternativ, hvor jeg hovedsageligt laver basisøvelser og så fx kører 2-split?

VPN skrev:Yeezus skrev:Det korte af det lange er, at det ikke er noget godt program. Især ikke sol nybegynder.
For lav frekvens. Som nybegynder bør du fokusere på at blive god til basisløftene. Ergo bør du se på fullbody eller 2 split.
Du har for mange øvelser, især for mange "ligegyldige" øvelser.
Find "newbie-helpfile" via søgefunktionen og læs den igennem et par gange.
Jeg er enig i hans program ikke er optimalt for en begynder..
Men hans frekvens er det samme som 2 split..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster