Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JonKær skrev:Ja, tarvelige carbs skal der jo til sammen med noget protein.... men jeg synes simpelthen at krydderboller fylder nada, og så er de fyldt med tomme kalorier... er bananer ikke et ok alternativ i form af carbs? Eller skal det være druesukker, krydderboller og alt det hvide skidt jeg skal fylde i min krop?

Ertyui skrev:Onde tunger vil hævde, at fructosen i en banan vil gå i leveren, frem for i blodet, og derfor ikke give det ønskede insulin-spike. Jeg læste det forleden, men jeg kan ikke helt huske hvor. Er der nogen som kan be- eller afkræfte dette?

SandyFrink skrev:jhax skrev:Jeg ville skippe æble 2 og 3 og så finde noget mere glukoseholdigt(såvidt jeg har forstået så ryger glukose i mullerne og fruktose i leveren)
Du har ikke forstået rigtigt. At glukose er den mere effektive og derved oplagte kandidat til at lagres som muskel glykogen betyder ikke at fruktose ikke gør/kan gøre det samme. Desuden er en hepatisk glykogenmætning ikke mindre vigtig end hvad mætningen er af musklerne under en vedvarende diæt som The Juices.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster