Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1414
Medlemmer: 4
Skjulte: 0
Gæster: 1410

Følg bodybuilding.dk på

INTERACTIVE Whey Pro XL

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey people.

Jeg er som mange andre på konstant rov efter billig proteinpulver, og den anden dag faldt jeg over produktet INTERACTIVE Whey Pro XL, det koster 229 kr for 2,3 kg og det synes jeg er temelig billigt men hva med kvaliteten? har nogen erfaringer de kunne tænke sig at dele med mig?

ps. ka ikk lige husk politikken herinde omkring at linke til andre sider men lad vær at gå amok hvis jeg er galt på den :D

på forhånd tak

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hej.

I starten ville jeg også bare have det billigste, for protein er jo protein og det skulle jo bare ned.

Jeg prøvede med noget Viking Whey til 100kr/kg, det smagte forfærdeligt og var UMULIGT at blande op, et lille scoop og en ½ liter vand blev til grød... Endte med at give det væk...

Prøvede så med en af deres andre "bedre" produkter til 120kr/kg, det smagte ligeså dårligt, men det kunne man blande op, dog tog det lige et par timer før det var nogenlunde opløst.

Prøvede for sjov smagsprøverne fra bodylab og har været forelsket ved første shake... Alle deres varianter smager vidunderligt og det tager ca 25sek.før det er opløst... Bodylab koster 140kr/kg, men jeg giver glædeligt den 20'er extra :-)

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 130.00

Solidyo skrev:Hej.

I starten ville jeg også bare have det billigste, for protein er jo protein og det skulle jo bare ned.

Jeg prøvede med noget Viking Whey til 100kr/kg, det smagte forfærdeligt og var UMULIGT at blande op, et lille scoop og en ½ liter vand blev til grød... Endte med at give det væk...

Prøvede så med en af deres andre "bedre" produkter til 120kr/kg, det smagte ligeså dårligt, men det kunne man blande op, dog tog det lige et par timer før det var nogenlunde opløst.

Prøvede for sjov smagsprøverne fra bodylab og har været forelsket ved første shake... Alle deres varianter smager vidunderligt og det tager ca 25sek.før det er opløst... Bodylab koster 140kr/kg, men jeg giver glædeligt den 20'er extra :-)

+1

.. jeg bruger Bodylabs Whey95, neutral - med skummetmælk. Den svigter aldrig, og skal der være fest i futtetarmen, så blander jeg det med O'boy cacao-pulver.

NAM-NAM I BAMSES MAVE !!!

:drink:
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Kenn skrev:Hey people.

Jeg er som mange andre på konstant rov efter billig proteinpulver, og den anden dag faldt jeg over produktet INTERACTIVE Whey Pro XL. Det koster 229 kr for 2,3 kg og det synes jeg er temelig billigt men hva med kvaliteten? har nogen erfaringer de kunne tænke sig at dele med mig?

ps. ka ikk lige husk politikken herinde omkring at linke til andre sider men lad vær at gå amok hvis jeg er galt på den :D

på forhånd tak

jeg bruger og har stortset altid brugt pro xl og jeg er meget tilfreds har dog kun prøvet deres chokolade smag men den smager også kanon lidt lige som det der nesquik kakao man blander i vand.
og indholdet er jo som det skal være lav kulhydrat osv
only the strong survive

Geografisk sted: esbjerg

Træner her: M/K Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00

Hvis du bare vil have det billigste protein pulver overhovedet tag ned i den lokale foderstofsforretning. :)
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Køb du endelig bare Interactive Whey Pro XL.
Det er billigt og godt protein. Deres chokolade er god, deres jordbær er sgu lige syntetisk nok, men det kan jeg godt lide, det er lidt som jordbærtyggegummi til børn. Bananen er helt sikkert også værd at prøve.
Men hvis du skal have noget lidt bedre protein til næsten samme penge, så skulle du overveje Dymatize Elite Whey.

Geografisk sted: Odense C

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00

hey, tak for jeres råd har lige spist en bøtte elite whey isolate ckokolade og sys det smagte godt og enlig også en go kvalitet hvis jeg selv skal sige det.

har lige købt optimum nutrition gold standard får lige at prøve markedets mest anerkendte :D

WannaBeBig skrev:Hvis du bare vil have det billigste protein pulver overhovedet tag ned i den lokale foderstofsforretning. :)

Tror sgu man risikerer at betale mega-overpris for noget maxim(maksim?) crap :>

Reputation point: 25

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00

Tror jeg næppe, at du skal regne med, hvis du kører ned til en foderstofsforretning. Her vil du højst sandsynligt kunne købe valleprotein til at fodre smågrise med, og det er næppe af mærket Maxim :)

Geografisk sted: Odense C

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster