stats - ved start log
Alder - 18
Vægt - 75,5 kg +-
Bænk 1rm - 100 kg
Squat 5 rm - 100 kg
Konv. Dødløft 5 rm - 115 kg
Kommentarer, kritik, ros, spørgsmål og alverdens underligt gøjl fra internettet er hjertens velkommen

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kun det sidste sæt chinups gav problemer, fordi jeg kom i tanke om en joke jeg havde hørt tidligere på dagen - utroligt hvor hurtigt det kan få en til at ramme failure.

Garb skrev:Haha du mistede fokus pga. en joke du havde hørt tidligere på dagen? Haha der fik jeg sgu grinern påKan lige se det for mig!
Du skriver i starten at dit mål er at komme til at ligne Zyzz? Men længere nede i din log har du sat dig mål som vil du være styrkeløfter! Ingen tvivl om at squat, dødløft og bænkpres er kongeøvelser. Få styr på dine prioteringerJeg siger det kun for at hjælpe dig mod dit mål mod den flotte æstetiske Zyzz krop.
Det er sent og er herre træt, men vil hurtigt lige ridse op hvad jeg mener. De tre ovennævnte øvelser er de hårdeste for nervesystemet, specielt 1 RM. det vil sige at du vil have svært ved at have energi til chinups, dips, legextension og andre gode bb øvelser.
Personligt har jeg trænet bodybuilding/æstetisk træning de seneste par måneder og skåret meget ned på dødløft i forhold til da jeg trænede mere efter styrke, af den simple grund at det mere er en styrke øvelse. Jeg ved godt at mange gerne vil gøre dødløft til en uundværlig øvelse der er åhh så god. Men faktum er at man godt kan nøjes med at lave den hver 2. uge hvis man træner BB. Well måske aldrig! Har hvertfald set eksempler på rigtigt fede forme der næsten aldrig kører dødløft eller squat!
Jeg træner BB-orienteret og styrkemålene var egentlig mest af alt ment som en sidegevinst under det langvarige bulk jeg har sat i gang. Jeg kan ganske enkelt ikke lade være med at sætte mig forskellige styrkemål ved siden af mit primære mål. Målene har jeg dog tænkt mig at opnå gennem bb-træning og ikke styrkeløft

Garb skrev:Er der en grund til at du supersætter chinups og calfraise? Er bare nysgerrig

Garb skrev:Fair nok haha. Ellers nogle nice øvelser du kører
Men skal vi ikke have en opdatering på træningen? Du får vel passet træningen? ;)

Garb skrev:Du tager mange reps i sump dødløft efter min smagfor mig er dødløft en low rep øvelse..
9 kg i laterale raise? Er det i Jane fonda stil? Jeg har haft gode resultater ved at køre lidt tungere og så tag kroppen og hoften med på de sidste reps
Det jeg har skrevet er baseret hvad jeg synes er bedst. Du kan jo have en anden holdning til det..
Ellers skal du igen roses for et solidt fullbody program!

CapzBB skrev:Jeg ved nu hvem du er, du ser så sød og genert ud når du render rundt og træner.

Mørch8600 skrev:Hej Juul! Sjov og spændende log, kan se at vi har identisk humor, så jeg følger helt sikkert med i dine posts og i dine træningsresultater!

HJN skrev:Mørch8600 skrev:Hej Juul! Sjov og spændende log, kan se at vi har identisk humor, så jeg følger helt sikkert med i dine posts og i dine træningsresultater!
Thank you!![]()
Jeg kan se, at du er i gang med b2b-programmet som jeg selv går og overvejer, så jeg vil da helt sikkert også følge lidt med i din log

) og har slået pr i en del øvelser. I resten af øvelserne ligger jeg på ca. samme niveau som før. Den negative side er, at min ryg - nærmere bestemt området omkring lænden - ikke er blevet særlig meget bedre. Det virkede i et øjeblik som om, at det endelig var forsvundet, men blev så fucket op igen på en weekend hvor jeg skulle bære en masse ting samt en fulderik.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 32 gæster