http://www.emmys.dk - fee'
Je' stolt som en pave...

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69534 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050005 indlæg i 100495 emner
1 nye indlæg i dag


Iversen skrev:Lige en bemærkning angående bentræning..
Benene gør stadig møg ondt!!! :)

Iversen skrev:Lige en bemærkning angående bentræning..
Benene gør stadig møg ondt!!!

Fitness-iver skrev:Iversen skrev:Lige en bemærkning angående bentræning..
Benene gør stadig møg ondt!!! :)
Ha ha ha... velkommen til min ven...
Hvad satan - du fandt ind på siden.. Cool nok... :wink:
BB.dk - byd min nevø Kasper velkommen...
Vi ses senere - jeg kommer efter arbejde efter cleantec tlf... =D>


Jamen velkommen til din nevø Kasper da!![]()
Og vild squat salve du har fyret af Fitness-iver!![]()

Backbone skrev:ik for noget, men med det billede burde det være din nevø og ikke Ole der coacher dig.
Velkommen Til Kasper, du har en go erfaren rotte til at show you the ropes.

Anita Rye skrev:Iversen skrev:Lige en bemærkning angående bentræning..
Benene gør stadig møg ondt!!!
Haha.. Jeg havde slet ikke lige opfanget det var en "ny" bruger... Læste bare Iversen![]()






Haha, ja det er sku næsten en fuldbody, med alle de øvelser.
Meget sejt du kører de kg i CH bench Press, efter 4 triceps øvelser.





Backbone skrev:Jamen det er som altid en pæn hardcore runde du fyrer af.
Aprospros ridset, hvordan går det med din nye bil. Stadig lækker?.





Fitness-iver skrev: Efter længere tankevirksomhed i mit gamle hoved tog jeg i går en svær beslutning. Jeg stiller op for sidste gang i år... Vil i årene fremover hellige mig familien og pleje de afsagn de har måttet lide uden.
Det var en super svær beslutning - men fornuften siger mig at det er det klogeste...
DM 2008 - min sidste sceneoptræden...
Derefter familien nr. 1 - træning nr. 2...

Super svær beslutning, men helt sikkert os en fornuftig beslutning![]()
![]()
Familien er nu engang den vigtigste, og det er jo en meget egoistisk sportsgren vi har fået kærlighed for, specielt hvis man stiller op til konkurrence. !!
Kram Nita


Det forstår jeg godt. Du har også været i gamet i en del år nu, og det er en fornufig beslutning.
Og så glæder jeg mig da til dit come back, når du sprænger scenen som 40 årig :)



Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster