Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kristensen skrev:Hey BB! Har fået anskaffet mig noget jack3d, og prøvede det for 1. gang igår. jeg startede med at tage lidt under 1 scoop, bare for at se hvordan jeg reagerede på det. Jeg kunne slet ingen forskel mærke fra da jeg ikke tog det, og da jeg tog det! Prøvede så i dag, med ca halvanden scoop, og med det samme resultat. Jeg får hverken den vilde energi, eller det vilde "pump", som det skulle give. Nogle herinde der har prøvet at tage jack, og har oplevet det samme? Kunne SLET INTET mærke nemlig, og synes det er ret mærkeligt.. Der gik ca 30-40 minutter fra jeg tog det, til jeg begyndte min træning.
MVH. Kasper Kristensen :-)

Kristensen skrev:Hmm, mærkeligt.. Har du taget andet, som er bedre? :-)

Kristensen skrev:Hey BB! Har fået anskaffet mig noget jack3d, og prøvede det for 1. gang igår. jeg startede med at tage lidt under 1 scoop, bare for at se hvordan jeg reagerede på det. Jeg kunne slet ingen forskel mærke fra da jeg ikke tog det, og da jeg tog det! Prøvede så i dag, med ca halvanden scoop, og med det samme resultat. Jeg får hverken den vilde energi, eller det vilde "pump", som det skulle give. Nogle herinde der har prøvet at tage jack, og har oplevet det samme? Kunne SLET INTET mærke nemlig, og synes det er ret mærkeligt.. Der gik ca 30-40 minutter fra jeg tog det, til jeg begyndte min træning.
MVH. Kasper Kristensen :-)

Aggermam skrev:Kristensen skrev:Hmm, mærkeligt.. Har du taget andet, som er bedre? :-)
Hvor længe går der fra dit sidste måltid, til du tager jack? Jeg plejer at spise meget let 1 1/2 time før træning, og så jack en halv time før. Jeg plejer at kunne mærke det ved et scoop, og tør sgu ikke bruge mere:) har dog hørt om nogle, der skal tage tre scoop før det virker...

Maersk skrev:Jeg bruger det, men er ved at tømme bøtten og regner med at stoppe efter, for jeg vil ikke smadre min lever. Det giver helt vildt meget, men for guds skyld hold nogle (lange) pauser, hvor du ikke tager det, for så begynder du ikke at tage mere.!

nickolsen skrev:jack3d indholder nogle stoffer der accelerere dit optag af koffein. Og siden at det optages gennem mave saekken skal der helst ikke vaere for meget i maven for at du skulle faa den 100% virkning. Saa spis 11/2 time foer din traening og tag det 20 min foer din traening saa skulle du gerne faa effekten. Hvis du tvivler paa "the power" of Jack3d saa proev at tage det paa tom mave for sjov skyld og fortael mig hvad du maeker :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster