Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1567
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1564

Følg bodybuilding.dk på

Jack3d, prøvet det?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey BB! Har fået anskaffet mig noget jack3d, og prøvede det for 1. gang igår. jeg startede med at tage lidt under 1 scoop, bare for at se hvordan jeg reagerede på det. Jeg kunne slet ingen forskel mærke fra da jeg ikke tog det, og da jeg tog det! Prøvede så i dag, med ca halvanden scoop, og med det samme resultat. Jeg får hverken den vilde energi, eller det vilde "pump", som det skulle give. Nogle herinde der har prøvet at tage jack, og har oplevet det samme? Kunne SLET INTET mærke nemlig, og synes det er ret mærkeligt.. Der gik ca 30-40 minutter fra jeg tog det, til jeg begyndte min træning.
MVH. Kasper Kristensen :-)

Reputation point: 0

Geografisk sted: Ringsted

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 80.00
- Dødløft: 90.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Kristensen skrev:Hey BB! Har fået anskaffet mig noget jack3d, og prøvede det for 1. gang igår. jeg startede med at tage lidt under 1 scoop, bare for at se hvordan jeg reagerede på det. Jeg kunne slet ingen forskel mærke fra da jeg ikke tog det, og da jeg tog det! Prøvede så i dag, med ca halvanden scoop, og med det samme resultat. Jeg får hverken den vilde energi, eller det vilde "pump", som det skulle give. Nogle herinde der har prøvet at tage jack, og har oplevet det samme? Kunne SLET INTET mærke nemlig, og synes det er ret mærkeligt.. Der gik ca 30-40 minutter fra jeg tog det, til jeg begyndte min træning.

Jeg plejede også at tage 2 skeer. Jeg kunne mærke det første gang og kun første gang ellers ikke.

Kostplan: Ingen kostplan

Hmm, mærkeligt.. Har du taget andet, som er bedre? :-)

Styrkeliste

Kristensen skrev:Hmm, mærkeligt.. Har du taget andet, som er bedre? :-)

Hvor længe går der fra dit sidste måltid, til du tager jack? Jeg plejer at spise meget let 1 1/2 time før træning, og så jack en halv time før. Jeg plejer at kunne mærke det ved et scoop, og tør sgu ikke bruge mere:) har dog hørt om nogle, der skal tage tre scoop før det virker...

De gange jeg har prøvet det har jeg kørt 2-3 scoops, og det har virket perfekt. meget større fokus, styrke og energi. Kørte det cirka 20 minutter inden træning.

Reputation point: 5

Geografisk sted: København

Træner her: Anger Mangement

Logbog: Vis logbog

Kristensen skrev:Hey BB! Har fået anskaffet mig noget jack3d, og prøvede det for 1. gang igår. jeg startede med at tage lidt under 1 scoop, bare for at se hvordan jeg reagerede på det. Jeg kunne slet ingen forskel mærke fra da jeg ikke tog det, og da jeg tog det! Prøvede så i dag, med ca halvanden scoop, og med det samme resultat. Jeg får hverken den vilde energi, eller det vilde "pump", som det skulle give. Nogle herinde der har prøvet at tage jack, og har oplevet det samme? Kunne SLET INTET mærke nemlig, og synes det er ret mærkeligt.. Der gik ca 30-40 minutter fra jeg tog det, til jeg begyndte min træning.

Jeg har nu brugt 1 bøtte, og jeg har kun gode ting at sige. Større fokus og kæmpe lyst til at give den max gas. Jeg troede det var bullshit men det giver sku et spar i Ræven :8
dog er det jo ikke så sundt for kroppen, så pas på med scoops.
jeg bruger 2 til 2½. og det har været fint hele spanden igennem :)
Hårdt arbejde - vejen frem.

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

Jeg bruger det, men er ved at tømme bøtten og regner med at stoppe efter, for jeg vil ikke smadre min lever. Det giver helt vildt meget, men for guds skyld hold nogle (lange) pauser, hvor du ikke tager det, for så begynder du ikke at tage mere.!
I do it because i can
I can because i want
I want to because you said i couldn't
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 85.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 110.00

Aggermam skrev:
Kristensen skrev:Hmm, mærkeligt.. Har du taget andet, som er bedre? :-)

Hvor længe går der fra dit sidste måltid, til du tager jack? Jeg plejer at spise meget let 1 1/2 time før træning, og så jack en halv time før. Jeg plejer at kunne mærke det ved et scoop, og tør sgu ikke bruge mere:) har dog hørt om nogle, der skal tage tre scoop før det virker...

Spiste 1 rugbrøds mad med tun lige inden jeg tog Jack idag, og igår spiste jeg en banan lige inden :-)

Styrkeliste

Ligesom med alle andre stoffer, reagere folk forskelligt. Nogle er slet ikke følsomme overfor stimulanser, og kan derfor ikke mærke det store.

Hvis du har lyst til at prøve en anden preworkout som skulle være bedre end Jack3d, så prøv at gå ind på Predatornutrition.com, og find Craze (Driven Sports). Det kan desværre ikke findes på danske sider endnu.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Maersk skrev:Jeg bruger det, men er ved at tømme bøtten og regner med at stoppe efter, for jeg vil ikke smadre min lever. Det giver helt vildt meget, men for guds skyld hold nogle (lange) pauser, hvor du ikke tager det, for så begynder du ikke at tage mere.!

helt enig, det skulle hvis også indeholde kreatin, så man skal nok holde en del pauser efter brug af en bøtte. :)
Hårdt arbejde - vejen frem.

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 140.00

jack3d indholder nogle stoffer der accelerere dit optag af koffein. Og siden at det optages gennem mave saekken skal der helst ikke vaere for meget i maven for at du skulle faa den 100% virkning. Saa spis 11/2 time foer din traening og tag det 20 min foer din traening saa skulle du gerne faa effekten. Hvis du tvivler paa "the power" of Jack3d saa proev at tage det paa tom mave for sjov skyld og fortael mig hvad du maeker :-)
Brugeravatar

Geografisk sted: Salt Lake City, USA

Styrkeliste
- Bænkpres: 178.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 185.00

Galleri: Vis galleri (7)

nickolsen skrev:jack3d indholder nogle stoffer der accelerere dit optag af koffein. Og siden at det optages gennem mave saekken skal der helst ikke vaere for meget i maven for at du skulle faa den 100% virkning. Saa spis 11/2 time foer din traening og tag det 20 min foer din traening saa skulle du gerne faa effekten. Hvis du tvivler paa "the power" of Jack3d saa proev at tage det paa tom mave for sjov skyld og fortael mig hvad du maeker :-)

Så det nok fordi jeg spiser noget lige inden :-)
Tak for et godt svar!

Styrkeliste

Jeg har brugt det i længere tid nu, og tager 1,5 ske ca. og jeg får mit pump, plus det hjælper en med at holde sig varm hvilket jeg godt kan li, så man ik kold imellem sættene
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: FitnessDK Slagelse
FitnessDK Gentofte

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (3)

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster