Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69644 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jakob skrev:Jeg gav Roonie en stemme.
Synes ikke humor og koner skal komme an på hvem der er den bedste bodybuilder

Jakob skrev:Hehe shu.. Det kunne jo nemt forståes på den måde, at hvem man synes så bedst ud. Du ved hvad jeg mener.

8800 skrev:Ja, jeg stemte jo sjovt nok på Jay, jvf. andet topic Shu![]()
Har besluttet mig for at jeg snart må have fat i nogle BB film, bare for underholdningens skyld

we soldiers skrev:ronnie all the way han er den bedste bb nogensinde han er på et helt andet level en de andre 177 cm og 140 kilo i koncurense form med en fedt%4 han har den største ryg ibb historie puls hans ben er på højde med tom platz top1 i historein hans arme er klasse
hvordan kan du sige at jay er mere massiv markerede en jay er du blind eller hvad knægt

shu skrev:we soldiers skrev:ronnie all the way han er den bedste bb nogensinde han er på et helt andet level en de andre 177 cm og 140 kilo i koncurense form med en fedt%4 han har den største ryg ibb historie puls hans ben er på højde med tom platz top1 i historein hans arme er klasse
hvordan kan du sige at jay er mere massiv markerede en jay er du blind eller hvad knægt
Hvad snakker du om? Jeg skrev at Ronnie ser MERE MASSIV UD END JAY hvorimod JEG BEDST KAN LIGE JAY CUTLERS symmetri.
Så køl lige lidt ned..

Marle skrev:we soldiers.... jeg tror ikke det går alt for længe inden Ronnie bliver væltet af pinden som Mr O. og det gør han af det grund, de sidste år har han ikke rigtigt være i den superform som man kendte ham på i de første år....

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 138 gæster