Om mig
Jeg har trænet useriøst i cirka 3 år og seriøst i snart 1, og har i den forbindelse prøvet forskellige programmer. Jeg har primært fokuseret på at blive stærkere, og set i bakspejlet gjorde jeg mange ting forkert i de første 3 år. Min frekvens var for lav, jeg havde ikke nok fokus på min kost og restitution var en by i Rusland. Det lavede jeg om på ved årsskiftet, hvor jeg besluttede mig for at begynde at træne op til marathon samtidig med at jeg ville være stærkere, samtidig med jeg fik styr på kost, restitution og min træning. Udover styrketræning løber jeg en del. Jeg løber både interval-, orienterings-, langdistance-, forhindringsbane- og helt almindeligt løb på kortere distancer, hvilket uden tvivl har indflydelse på min træning engang i mellem.
Jeg har trænet efter følgende programmer:
Fullbodyprogram
B2B-lignende program
BIll Star 5x5
WSB BB Hybrid(modificieret en smule)
Nu står den på Sheiko Beginners 1. I programmet er mine stats indtastet til 175kg i dødløft, 140kg i squat og 115kg i bænk.
Mål
500kg i squat, dødløft og bænk sammenlagt.
3000m løb komfortabelt på en cooperstest.
Løbe 5km på under 20 minutter.
Løbe marathon i en respektabel tid i løbet af næste år (minimum under 4 timer..).
Jeg har hørt noget om at man skal huske at smide låååååwe ud til sine homiez, så den her er til dig CapzBB. Jeg er din største fan <3
Dagens træning:
Sheiko Beginners day 1, week 1
Benchpress
1x5 60kg
2x4 65kg
2x3 77,5kg
5x3 82,5kg
Squat
1x5 70kg
2x5 95kg(+10kg for meget.......)
5x5 97,5
Benchpress
1x6 60kg
2x6 65kg
4x4 77,5kg
Flat dumbell flies
5x10 12kg
Goodmornings
1x5 40kg
5x5 60kg
Ekstra:
50 reps widegrip pullups 10x5 BW
Diverse crunches..
- Generelt en god træning med ok fart og overskud. Jeg kunne godt mærke det er ved at være 2 uger siden jeg har styrketrænet, så skal lige have banket rusten af. I morgen står den på coopers test og en lille styrketest

Skal vi være kærester?

Hvordan har knogler/sener/led haft det efter sådan en omgang?