Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JA, jeg elsker at løbe rundt og sparke stavene ud af hænderne på pensionisterne - dette har virkeligt styrket min motiovation for at løbe og bragt konditionen i top.
Kunne de for fanden bare bruge stavene i stedet for at slæbe dem hen over jorden - hvad er det galt med deres rolatorere ???????????

Hvad er det for en stor hvid ting der er kommet på dine indlæg ude til højre ?????????????????

Dans & dans ? Ja, tror sku det eneste dans jeg kan - er på stepperen he, he !
Men nogen gange smider jeg da tøjet og danser nøgen rundt & skriger af fryd, fordi min krop er så fucking lækker ...

Ja, da - jeg ser da nogle af min gamle træningsvideoer engang imellem, fuck hvor er ham jbh0007 bare cool

Hvor meget af det der cardio skal man tage før det virker og er der nogen bivirkninger ?

JBH OM INSTRUKTØRER:
Instruktørere, øhh er det ikke dem, der skal rydde op efter os andre, sørge for frisk kaffe, koldt kildevand og så ellers holde sig langt væk fra alt der hedder træning og vægte !

Kan i ik forstå det: JAKOB=DUM - JBH 5 ÅR !

Er det kun mig ?
Jeg drømmer tit om kæmpe piller der bare kan alt muligt mand -sidder og gnakser af dem, mens jeg holder dem foran munden med begge hænder ! Fuck mand giv mig nu mine piller , jeg skal da ha, jeg skal da ha, jeg skal da ha mine piller mand !

Jeg vil så forslå at du så ryger HASH - det giver de vildeste ædeflip

;)

He, he - der var du sku hurtig ! Det må jeg sku gi dig...................
Hehe... Jeg synes sgu det er i orden! ER der egentlig mulighed for chat her på boardet?
8800 skrev:Du er nu sådan en hyggelig selvgald gutHehe... Jeg synes sgu det er i orden! ER der egentlig mulighed for chat her på boardet?

glæder mig en opfølgning på de andre sjove tråde

:
Det nyeste i mit center er endvidere, at alle øvelser skal trænes på en stor bold - det er sku snart ikke til at komme til nogen steder for store fodbolde - det minder mig om dengang jeg var lille og legede i de der kravlegårde med massere af små bolde hos Mc Donalds, men hvad fanden laver de i mit center ???????????????????
Hæhæ jeg har en i min stue, lige foran tv´et. Hvor min kærste ruller rundt! Jeg hader den bold!
Det lyder fandme ikke rart -
Smid en flok tegnestifter ud på gulvet !!!!!!!! he,he

Hey, jeg er ny her på forumet, men har dog snust lidt rundt i et stykke tid. Mit problem er, at jeg stadigvæk ikke kan indsætte syge høner istedet for smilies ..................Hvornår mon den fejl bliver udbedret ???? Syntes det har været galt længe nu !
Nogen af jer der har oplevet sammen fejl ????
Håber i får bragt sagen i orden !
Eller syntes jeg det er et fint forum

jbh0007 skrev:JBH OM TRÆNINGSBOLDE
Ja, ja - Okay så, men fandt ikke lige den jeg ville have haft med, men faldt over denne istedet. En dialog mellem Ivan Basso & undetegnede på et meget teknisk og fagligt højt plan om træningsbolde - Enjoy:
Ivan Basso:Hæhæ jeg har en i min stue, lige foran tv´et. Hvor min kærste ruller rundt! Jeg hader den bold!
HA HA HA HA !! 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 112 gæster