Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kasperjv skrev:Er du mand eller dame?

bqnke skrev:Kasperjv skrev:Er du mand eller dame?
Jeg er en mand på 20 år.

Hippo skrev:Din kost er, i mangel af bedre ord, lort.
Jeg tror os at jeg ville føle at jeg spiste meget hvis jeg skulle æde alle bananer og bars.
Det virker heller ikke rigtig til at du er kommet så langt med dit sygdomsforløb,
som du giver indtryk af.
Bottom line, du får stort ikke noget mad indenbords der er noget værd, eller som
mætter ret meget, og med al den cardio du laver så kan jeg godt forstå du føler dig sulten.
Tror du skal starte helt forfra og lære det mest grundlæggende om kost og træning.

Kasperjv skrev:Hippo skrev:Din kost er, i mangel af bedre ord, lort.
Jeg tror os at jeg ville føle at jeg spiste meget hvis jeg skulle æde alle bananer og bars.
Det virker heller ikke rigtig til at du er kommet så langt med dit sygdomsforløb,
som du giver indtryk af.
Bottom line, du får stort ikke noget mad indenbords der er noget værd, eller som
mætter ret meget, og med al den cardio du laver så kan jeg godt forstå du føler dig sulten.
Tror du skal starte helt forfra og lære det mest grundlæggende om kost og træning.
Lort og lort.. han skal bare lære at holde styr på den.. en grov sandwich med tun og æg, en banan i ny og næ og nogle frugter er da en forholdsvis sund og nærrende kost.. dog er 6 bananer nok lige i overkanten og han ville have godt at supplere den kost med en shake og evt. noget andet end en frysepizza..

ChristianR skrev:Kasperjv skrev:Hippo skrev:Din kost er, i mangel af bedre ord, lort.
som du giver indtryk af.
Lort og lort.. han skal bare lære at holde styr på den.. en grov sandwich med tun og æg, en banan i ny og næ og nogle frugter er da en forholdsvis sund og nærrende kost.. dog er 6 bananer nok lige i overkanten og han ville have godt at supplere den kost med en shake og evt. noget andet end en frysepizza..
En shake ud over de 100 gram, han i forvejen får?![]()
Jeg læser det i hvert fald som 100 gram pulver. Det er næppe 100 gram væske.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster