Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kenza skrev:Her den anden dag da jeg stod og kiggede mig selv i spejlet, lagde jeg mærke til at min venstre nakke-muskel er lidt større end den andet, men tænkte: "Nårh ja, helt symmetrisk er man jo ikke."
Men så idag da jeg var nede og træne ryg, og skulle lave chin-ups bag nakke kom jeg til at se det igen og der var det virkelig tydeligt.
En instruktør fortalte mig så at det er fordi jeg er stærkere i den venstre side end i den højre og jeg dermed trækker skævt. Det er ikke noget jeg kan mærke jeg gør, men er der andre der har haft det "problem" og hvad keg jeg evt. gøre ved det?

cj8000 skrev:Kenza skrev:Her den anden dag da jeg stod og kiggede mig selv i spejlet, lagde jeg mærke til at min venstre nakke-muskel er lidt større end den andet, men tænkte: "Nårh ja, helt symmetrisk er man jo ikke."
Men så idag da jeg var nede og træne ryg, og skulle lave chin-ups bag nakke kom jeg til at se det igen og der var det virkelig tydeligt.
En instruktør fortalte mig så at det er fordi jeg er stærkere i den venstre side end i den højre og jeg dermed trækker skævt. Det er ikke noget jeg kan mærke jeg gør, men er der andre der har haft det "problem" og hvad keg jeg evt. gøre ved det?
Hej
Det vigtigste er at du er opmærksom på det, og virkelig tænker på at køre lige når du træner.
Noget helt andet er at det er direkte åndsvagt at køre chins bag nakken. Dine rotator cuffs blir totalt brændt af af det. Kør aldrig noget ned bag ved skuldrene. Alt foran. Det gir det samme, men du undgår livslange skader

cj8000 skrev:Kenza skrev:Her den anden dag da jeg stod og kiggede mig selv i spejlet, lagde jeg mærke til at min venstre nakke-muskel er lidt større end den andet, men tænkte: "Nårh ja, helt symmetrisk er man jo ikke."
Hej
Det vigtigste er at du er opmærksom på det, og virkelig tænker på at køre lige når du træner.
Noget helt andet er at det er direkte åndsvagt at køre chins bag nakken. Dine rotator cuffs blir totalt brændt af af det. Kør aldrig noget ned bag ved skuldrene. Alt foran. Det gir det samme, men du undgår livslange skader

Kenza skrev:cj8000 skrev:Kenza skrev:Her den anden dag da jeg stod og kiggede mig selv i spejlet, lagde jeg mærke til at min venstre nakke-muskel er lidt større end den andet, men tænkte: "Nårh ja, helt symmetrisk er man jo ikke."
Hej
Det må du lige uddybehvad er rotator cuffs?
Synes den er sværere at køre bag nakke, derfor jeg troede den gav bedre, men der tog jeg vist fejll såtak skal huske det...
Men kører den jo heller ikke ned BAG ved skuldrene, bare ned til nakken...

Kenza skrev:Okay... tak for det.. heldigvis har jeg aldrig rigtig været skadet..
Men hvordan får jeg ellers den "svage" side med...? skulle jo nødig gå hen og ligne en kloning mellem The Hulk og Quasimodo...

Kenza skrev:Synes bare det er underligt, for i teorien ville hele min krop da hænge skævt, hvis man trækker mere med den ene side, men den gør den jo ikke....
Nok bare et eksempel på at der er langt mellem teori og praksis..

Kenza skrev:Synes bare det er underligt, for i teorien ville hele min krop da hænge skævt, hvis man trækker mere med den ene side, men den gør den jo ikke....
Nok bare et eksempel på at der er langt mellem teori og praksis..

Kenza skrev:Hehe.. ja men skævheden skal sgu ikke lige springe i øjnene...
Men tak for rådene drenge. Hvordan ville verden ikke se ud uden muskelbundte som jer... Skide skæv ja

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster