Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Stav skrev:
værs' go

Fahlberg skrev:Stav skrev:
værs' go
Skal du slet ikke have noget weight gainer/protein pulver?

Fahlberg skrev:det er rigtigt, men derfor synes jeg nu stadig han skal bruge det og så evt skære noget af sin kost væk. Han kan evt nøjes med at bruge det lige efter træning

Fahlberg skrev:det er rigtigt, men derfor synes jeg nu stadig han skal bruge det og så evt skære noget af sin kost væk. Han kan evt nøjes med at bruge det lige efter træning

Bork skrev:Fahlberg skrev:det er rigtigt, men derfor synes jeg nu stadig han skal bruge det og så evt skære noget af sin kost væk. Han kan evt nøjes med at bruge det lige efter træning
Der er jo intet magisk over weightgainer eller proteinpulver, det er fint at lade være med at bruge det.

alfross skrev:Fahlberg skrev:det er rigtigt, men derfor synes jeg nu stadig han skal bruge det og så evt skære noget af sin kost væk. Han kan evt nøjes med at bruge det lige efter træning
Det er virkelig noget vrøvl det der.
Der er ligesom to scenarier, sådan som jeg ser det:
1. Trådstarter har det fint med sin kostplan og spiser med glæde al den mad han har skrevet ind.
2. Trådstarter kæmper en daglig kamp for at komme igennem sin kostplan og har det svært med at skulle spise så meget i løbet af dagen.
Kun (læs: KUN) i tilfælde nr. 2 er weightgainer en fordel. Hvis han har det fint med at spise normalt er der absolut ingen grund til at skifte noget af kosten ud med et drikke-supplement. Så risikerer han bare at skulle rende rundt og være sulten.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster