Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mini-Fisker skrev:Som Markus Rühl også sagde til dm, så er Ronnie færdig som bodybuilder og han håber at han aldrig går på en scenen igen.
Grunden til at Ronnie siger han vil stille op og har også meget at gøre med at han derfor så kan beholde sin kæmpe kontrakt med BSN, for så holder han dem jo lidt i snor.
Det var hvad Markus sagde og det lyder meget fornuftigt i mine ører, og jeg synes også han er færdig.

Niklas! skrev:forklarede han hvorfor han håbede at han aldrig ville stille sig på en scene igen? noget den kære gamle tysker jo selv nyder, omend det er gæste pose.

Mini-Fisker skrev:Niklas! skrev:forklarede han hvorfor han håbede at han aldrig ville stille sig på en scene igen? noget den kære gamle tysker jo selv nyder, omend det er gæste pose.
Fordi han er færdig som bodybuilder,sagde han. Og han fået skader og tears her og der.

Niklas! skrev:Mini-Fisker skrev:Niklas! skrev:forklarede han hvorfor han håbede at han aldrig ville stille sig på en scene igen? noget den kære gamle tysker jo selv nyder, omend det er gæste pose.
Fordi han er færdig som bodybuilder,sagde han. Og han fået skader og tears her og der.
kan da godt være det bare er mig, men syntes det lyder mærkeligt at han ligefrem håber at han ikke går på scenen igen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster