Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1398
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1396

Følg bodybuilding.dk på

"JUNKFOOD" under bulk

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej,

Som titlen antyder vil jeg lige høre lidt om jeres erfaringer med jeres kost under bulk. Jeg synes det kan være svært/belastende at både spise og tilberede den 110 % korrekte ernæring under bulk - man æder jo hele tiden :D Hvilket er godt - jeg kan sagtens mærke forskel styrkemæssigt.

MEN jeg ville høre om i "tillader" jer selv lidt mere af det "usunde" som man holder sig langt fra under et cut - Eksempelvis: Pasta (ikke fuldkorn), ris (ikke brune), mere hvidt brød, nutellla, en burger i ny og næ - altså ting som er FY under et cut. Men den kan nogle dage være med til at hjælpe til at man får kcal. nok.

YES YES - jeg er godt klar over vi stadig skal holde øje med det gode/dårlige fedt og jeg vil IKKE bruger jeres svar som "carte blanche" til at svinesvælge i junk :D

Ps Jeg forsøger at "lean-bulke" med ca 300 kcal. overskud dgl. - hvilket betyder jeg spiser min 6 måltider om dagen - men 600 kcal. pr måltid/gns er multo mucho.
Get busy living or get busy dying
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 92.50
- Squat: 95.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg spiser junkfood engang imellem, primært sammen med venner. Det sker måske 2 gange om måneden, måske er det ikke optimalt, men jeg har ingen planer om at stille op på noget tidspunkt, og træner udelukkende på hobbyplan.

Det skal heller ikke gå hen og blive alt for surt alt sammen.
Poor form in the gym is caused by insufficient yelling
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 190.00

Logbog: Vis logbog

Jeg vil sige at det er helt fint at gøre engang imellem, da man også skal have lidt frihed. Det skal dog siges at der selvfølgelig er mange forskellige ting der går ind under ordet junkfood. Jeg kunne aldrig selv finde på at gå ned og bestille f.eks. en bigmac menu fra den lokale mcd, men derimod ville jeg have det fint med mig selv ved at spise en subway på hvidt brød.
I use muscle confusion.
I load up the bar in the squat rack with plates and I get under it, but then suddenly I run to the dumbbell rack and start doing curls instead.
Surprise Bitch, We trainin' arms today.  So much gains.
Brugeravatar

Reputation point: 40

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 175.00
- Dødløft: 250.00

Kostplan: Ingen kostplan

Nielsen_ skrev:Jeg vil sige at det er helt fint at gøre engang imellem, da man også skal have lidt frihed. Det skal dog siges at der selvfølgelig er mange forskellige ting der går ind under ordet junkfood. Jeg kunne aldrig selv finde på at gå ned og bestille f.eks. en bigmac menu fra den lokale mcd, men derimod ville jeg have det fint med mig selv ved at spise en subway på hvidt brød.

Enig - vi snakker ikke om MCD, fritter og that sh.. - men som du nævner en sandwich. Er helt vildt med King Chicken´s sandwich med kylling/salat/bacon og på en oste/chili bagel - nams :´)
Brugeravatar

Styrkeliste

Det skal heller ikke gå hen og blive alt for surt alt sammen.[/quote]

Enig - men synes i det er problematisk/dårlig stil at spise normal pasta/ris og lidt hvidt brød under bulk. Jeg kører 2 split program man/ti/to/fre og cardio ons/lør ?
Brugeravatar

Styrkeliste

Enig - men synes i det er problematisk/dårlig stil at spise normal pasta/ris og lidt hvidt brød under bulk. Jeg kører 2 split program man/ti/to/fre og cardio ons/lør ?

Du tænker lidt for meget over det. Selvfølgelig kan man spise hvide ris og pasta når man bulker. Man kan også udelukkende spise junk hver dag, forskellen ligger bare i hvor meget fedt man tilmed tager på.
Den sidste tosse er ikke født endnu ...

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

synes det er lidt ekstremt at kalde 'hvide' ris junkfood :p Det udgør i hvert fald en stor del af min daglige bulk kost.
Reel junkfood sker engang i mellem (2-4 gange på en måned) i forbindelse med byture, sociale sammenkomster etc.
Brugeravatar

Stu skrev:synes det er lidt ekstremt at kalde 'hvide' ris junkfood :p Det udgør i hvert fald en stor del af min daglige bulk kost.
Reel junkfood sker engang i mellem (2-4 gange på en måned) i forbindelse med byture, sociale sammenkomster etc.

Jamen - det er det jeg mener :D what do you consider junkfood ? Så når jeg bulker lidt er det ok med lidt lasagnette, en nutellamad osv. sammenholdt i en ellers "fornuftig" plan.
Brugeravatar

Styrkeliste

Der er ingen grund til at frygte hvid ris/pasta. Bare du rammer dine makroer og dit daglige kcal indtag, så skal det nok gå :)

Edit:

pipsen66 skrev:
Stu skrev:synes det er lidt ekstremt at kalde 'hvide' ris junkfood :p Det udgør i hvert fald en stor del af min daglige bulk kost.

Jamen - det er det jeg mener :D what do you consider junkfood ? Så når jeg bulker lidt er det ok med lidt lasagnette, en nutellamad osv. sammenholdt i en ellers "fornuftig" plan.

Ja, det er helt i orden imo :)

pipsen66 skrev:

argh okay :mrgreen: Det afhænger vel af, hvor ambitiøs du er med kosten. Det er jo såmænd helt op til dig. Synes personligt ikke, at der er den store grund til at være pro bb striks med sin kost, når man træner på et hobby niveau. I en kostplan der general er fornuftig med små sidespring, får man jo stadig nogle gode resultater.
Brugeravatar

Magicbox skrev:Der er ingen grund til at frygte hvid ris/pasta. Bare du rammer dine makroer og dit daglige kcal indtag, så skal det nok gå :)

Edit:

pipsen66 skrev:

Ja, det er helt i orden imo :)

Det lyder godt - tak :) så vil jeg ikke have dårlig samvit over det - fulkornspasta smager bare IKKE godt :? IMO
Brugeravatar

Styrkeliste

argh okay :mrgreen: Det afhænger vel af, hvor ambitiøs du er med kosten. Det er jo såmænd helt op til dig. Synes personligt ikke, at der er den store grund til at være pro bb striks med sin kost, når man træner på et hobby niveau. I en kostplan der general er fornuftig med små sidespring, får man jo stadig nogle gode resultater.[/quote]

Nej nemlig - jeg kommer ikke til at stille op i BB stævne :D i promise.
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster