Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

pzo skrev:At de drikker proteinshakes har vel ca. ligeså med at gøre med at de er fede som hvad for nogle nogle sko bilister som kører for stærkt har på.

Creepaalborg skrev:pzo skrev:At de drikker proteinshakes har vel ca. ligeså med at gøre med at de er fede som hvad for nogle nogle sko bilister som kører for stærkt har på.
Jeg har så set mange folk, som er blevet fede af det og de har fået bumser på ryggen og alt muligt gøjl, såe:)

pzo skrev:Creepaalborg skrev:pzo skrev:At de drikker proteinshakes har vel ca. ligeså med at gøre med at de er fede som hvad for nogle nogle sko bilister som kører for stærkt har på.
Jeg har så set mange folk, som er blevet fede af det og de har fået bumser på ryggen og alt muligt gøjl, såe:)
Undskyld tonen, men hvorfor fanden spørger du så? Ligesom med alle dine andre spørgsmål så har du allerede dannet dig et svar inden vi kommer med nogle. Er det bare for at prøve og se om du kan overbevise os om noget andet eller hvad? Sjovt nok så er der aldrig rigtigt nogle som er enige med det du mener, men alligevel kan du ikke se at du ikke har ret.
Hvad er det du ikke forstår?

ltp68303 skrev:Creepaalborg.. der er noget som du skal forstå ang kost.. Du tager ikk på af en shake.. det eneste tidspunkt du tager på, er hvis du æder mere end du forbrænder! Så er det lige meget om alle din kcal kommer fra gulerødder, lagkage eller proteinshakes.. Jeg vil KLART anbefale en shake i forhold til kakao.. der er alt for meget sukker i det lort.. Nooot good for ya..
Okay, ja.. evt supplere med flere shakes hvis nødvendigt.. husk at du ska ha godt med prots min. hver 3. time.. og for at bli markeret ska du enten æde dig større (mere end du forbrænder = bulk) eller sænke din fedtprocent ( æde mindre end du forbrænder = cut!).. sån er det.. any questions?
Ang. bumser.. øh, her må jeg være svar skyldig...

Creepaalborg skrev:ltp68303 skrev:Creepaalborg.. der er noget som du skal forstå ang kost.. Du tager ikk på af en shake.. det eneste tidspunkt du tager på, er hvis du æder mere end du forbrænder! Så er det lige meget om alle din kcal kommer fra gulerødder, lagkage eller proteinshakes.. Jeg vil KLART anbefale en shake i forhold til kakao.. der er alt for meget sukker i det lort.. Nooot good for ya..
Okay, ja.. evt supplere med flere shakes hvis nødvendigt.. husk at du ska ha godt med prots min. hver 3. time.. og for at bli markeret ska du enten æde dig større (mere end du forbrænder = bulk) eller sænke din fedtprocent ( æde mindre end du forbrænder = cut!).. sån er det.. any questions?
Min ven har noget protein, som bliver for gammelt om 1 måned ca. gør det noget at drikke for gammelt protein, har det ikke den samme virkning, når det bliver for gammelt eller hvad?

ste0 skrev:Creepaalborg skrev:ltp68303 skrev:Creepaalborg.. der er noget som du skal forstå ang kost.. Du tager ikk på af en shake.. det eneste tidspunkt du tager på, er hvis du æder mere end du forbrænder! Så er det lige meget om alle din kcal kommer fra gulerødder, lagkage eller proteinshakes.. Jeg vil KLART anbefale en shake i forhold til kakao.. der er alt for meget sukker i det lort.. Nooot good for ya..
Min ven har noget protein, som bliver for gammelt om 1 måned ca. gør det noget at drikke for gammelt protein, har det ikke den samme virkning, når det bliver for gammelt eller hvad?
hvorfor køber du ikke noget frisk ......?

Creepaalborg skrev:ste0 skrev:Creepaalborg skrev:ltp68303 skrev:Creepaalborg.. der er noget som du skal forstå ang kost.. Du tager ikk på af en shake.. det eneste tidspunkt du tager på, er hvis du æder mere end du forbrænder! Så er det lige meget om alle din kcal kommer fra gulerødder, lagkage eller proteinshakes.. Jeg vil KLART anbefale en shake i forhold til kakao.. der er alt for meget sukker i det lort.. Nooot good for ya..
Det er fordi jeg ikke lige har så mange penge nu og han vil have 50 kr for hans 3 kg. "(link slettet)+" ved ikke om du kender det mærke?

ste0 skrev:Creepaalborg skrev:ltp68303 skrev:Creepaalborg.. der er noget som du skal forstå ang kost.. Du tager ikk på af en shake.. det eneste tidspunkt du tager på, er hvis du æder mere end du forbrænder! Så er det lige meget om alle din kcal kommer fra gulerødder, lagkage eller proteinshakes.. Jeg vil KLART anbefale en shake i forhold til kakao.. der er alt for meget sukker i det lort.. Nooot good for ya..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster