Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1166
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1164

Følg bodybuilding.dk på

Kalorie indtagelse og protein

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej BB'ere jeg træner 2 timer 5 gange om ugen, men der sker ik rigtig så meget og jeg tror at problemet ligger i min kost. Sa mit spørgsmål er hvordan regner i ud hvor mange kalorier i skal have dagligt som hvor meget protein i forhold til hvor meget ens vægt. Mit mål er at tage så jeg har nogle "byggeklodser" som jeg kalder det. Alsø så jeg har noget at bygge muskler af.

På forhånd tak :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Prøv et par forskellige "ligevægtsindtag beregnere" via google, og tag det tal de allesammen ca. siger.

Så lægger du 300kcal oveni. Og så spiser du det hver dag i en 1-2 uger eller hvor længe det tager, og ser om du tager på. Hvis ja, good job. Hvis nej, øg med et par hundrede kalorier.

Protein, bare gå efter minimum 2g per kg kropsvægt. Men ram gerne 3g hvis du kan.

Og ja, det har været pga. din kost der ikke har været resultater. :) Desværre.
http://www.sebastianpetersen.dk - Min blog om kost, sundhed og træning.
Succes kræver positiv indstilling!

Reputation point: 0

Geografisk sted: Østjylland

Styrkeliste
- Bænkpres: 75.00
- Squat: 105.00
- Dødløft: 120.00

picea skrev:Hej BB'ere jeg træner 2 timer 5 gange om ugen, men der sker ik rigtig så meget og jeg tror at problemet ligger i min kost. Sa mit spørgsmål er hvordan regner i ud hvor mange kalorier i skal have dagligt som hvor meget protein i forhold til hvor meget ens vægt. Mit mål er at tage så jeg har nogle "byggeklodser" som jeg kalder det. Alsø så jeg har noget at bygge muskler af.

På forhånd tak :)

det ikke altid kvantitet men kvalitet.

jeg træner 2split med 1-1½ times træningspas 4 gange om ugen og jeg gainer fint. lidt for meget fedt dog synes jeg :\.. er ikke glad for fedt.

jeg har mit eget excel regneark hvor jeg har sat alt det jeg spiser ind i, og så regner den selv ud hvor mange kcal jeg har spist, og så sørger jeg ellers bare for at få et fornuftigt kcal indtag.. sødmælk er vejen frem :D.

5 gange om ugen? hvad er det for et program du kører ? :P
Brugeravatar

Reputation point: 189

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 175.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

MadzP92 skrev:det ikke altid kvantitet men kvalitet.

jeg træner 2split med 1-1½ times træningspas 4 gange om ugen og jeg gainer fint. lidt for meget fedt dog synes jeg :\.. er ikke glad for fedt.

Du får det til at lyde som om, det er træningen, der er skyld i dit gain. Det er det vel netop ikke. For meget fedt skyldes måske lidt for meget sødmælk istedet ;)

jeg har mit eget excel regneark hvor jeg har sat alt det jeg spiser ind i, og så regner den selv ud hvor mange kcal jeg har spist, og så sørger jeg ellers bare for at få et fornuftigt kcal indtag.. sødmælk er vejen frem :D.

MadzP92 skrev:5 gange om ugen? hvad er det for et program du kører ? :P

Hvad er der galt med at træne 5 gange om ugen? Det kan mange programmer da passe fint i.

Reputation point: 5

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster