Hvor mange kalorier vil i skyde på der er i overstående portion?
Bonus, spidste sidst 7 portioner, og satser stærkt på at overgå rekorden i aften! Men jeg tør slet slet ikke tænke på hvor stpr en kalorie bombe det må være.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Brokdorff skrev:Hvorfor ikke bare nyde måltidet, glemme kalorierne og så klø på igen i morgen?

rba skrev:Brokdorff skrev:Hvorfor ikke bare nyde måltidet, glemme kalorierne og så klø på igen i morgen?
Du kan også tro jeg vil nyde æde gildet ;) Det er slet ikke fordi jeg er bange for kalorierne tværtimod. Jeg er bare nysgerrig på hvor mange kalorier jeg kan formå at tyre indenbords

Jussefar skrev:Drop fritterne og sovsen og gå amok i ribs!

rba skrev:Jussefar skrev:Drop fritterne og sovsen og gå amok i ribs!
Det ville da være dumt? ;)

Jussefar skrev:rba skrev:Jussefar skrev:Drop fritterne og sovsen og gå amok i ribs!
Det synes jeg ikke. Jeg kan altid lave fritter herhjemme, til ingen penge vel og mærke, men all you can eat ribs herhjemme? det koster sku kassen! For mig i hvert fald ;)

rba skrev:Jussefar skrev:rba skrev:Jussefar skrev:Drop fritterne og sovsen og gå amok i ribs!
Det synes jeg ikke. Jeg kan altid lave fritter herhjemme, til ingen penge vel og mærke, men all you can eat ribs herhjemme? det koster sku kassen! For mig i hvert fald ;)
Det er jo inklusiv fritter og saws. Men det kan selv følgelig også være du bare vil fylde din mave med det dyreste. fyfy

rba skrev:Jussefar skrev:rba skrev:Jussefar skrev:Drop fritterne og sovsen og gå amok i ribs!
Det er jo inklusiv fritter og saws. Men det kan selv følgelig også være du bare vil fylde din mave med det dyreste. fyfy

Weighttraining skrev:Ved ikke om du evt. kan huske, hvor mange potioner du spiste igår, men kan du sikkert eftersom du ville slå din egen rekord![]()
Skal selv have Jensens Spareribs i aften, dog på egen grill så kan lynhurtigt kigge på varedeklaration, hvor der står følgende:
Næringsindhold pr. 100 g spareribs
Energi: 860 KJ/210 Kcal
Protein: 14 g
Kulhydrat: 8 g
Fedt 13 g
Ovenstående er inkl. marinaden

jcbovergaard skrev: Mcdonalds big tasty bacon 905 kcal! Add

"Næringsværdi per 100 g:
Energi 210 KJ/ 860 Kcal"[/b]
Sad godt nok i lang tid og undrede mig over at der var 860kcal pr 100g spareribs!
Godt det var en stavefejl og det er 210kcal, og 860kj.
Hvis vi siger man spiser 500g kød(hvilket er MEGET, når det er pillet fra alle benene).
Så kan jeg da finde mange dummere/klammere måder at indtage 100kcal på![]()
Fx. Mcdonalds big tasty bacon 905 kcal! Add

tkdliron skrev:jcbovergaard skrev: Mcdonalds big tasty bacon 905 kcal! Add
hvorfor add?

Weighttraining skrev:"Næringsværdi per 100 g:
Energi 210 KJ/ 860 Kcal"[/b]
Sad godt nok i lang tid og undrede mig over at der var 860kcal pr 100g spareribs!
Godt det var en stavefejl og det er 210kcal, og 860kj.
Hvis vi siger man spiser 500g kød(hvilket er MEGET, når det er pillet fra alle benene).
Så kan jeg da finde mange dummere/klammere måder at indtage 100kcal på![]()
Fx. Mcdonalds big tasty bacon 905 kcal! Add
Hvis du spiste 500 g spareribs når det er pillet fra alle benene har du jo også indtaget 1050 kcal på ét enkelt måltid

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster