Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1815
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1812

Følg bodybuilding.dk på

Kalorier

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej

Jeg skal have lidt guidance til mere hensigtsmæssig kost. Jeg er ikke overvægtig (jeg vejer 83 kg og er 197 cm høj) men mine fedtdepoter sidder udelukkende på maven. Jeg vil derfor gerne sammen med min træning spise et bestemt antal kalorier for til dels at opbygge muskler og ikke tage på i fedt.

Jeg træner (relativ) intensiv styrketræning (samt løb på ellipsetræner og motionscykel) hver anden dag og cykler på alle hverdage 14 km.

Hvor mange kalorier skal jeg indtage pr. dag, dels på træningsdage og på restitueringsdag (jeg har fået fat i noget proteinpulver hvis I vil regne det med i diæten)?

På forhånd tak

\Mikkel

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

find din lige vægttigetilstand, alså hvor mange Kcal du skal spise for at du holder vægten...

Fx. vogn op og så bare spis det du normalt pleger, regn så hvor mange kcal der er i de forskellige ting..

et normalt kcal tal ville ligge på 2000-4000 mener jeg nok, det kommer vidst an på hvor aktiv og hvor mange kg, høj du er...

for at opnå maksimal muskelvægst skal du alså æde 2x protien per kilo, dvs en mand på 100kg skal indtage 200protiener for at holde til noget ordenligt træning og have nok protien til at musklerne kan blive genopbygget

Husk at fedt er en vigtigt del af muskelvægt, hvis jeg husker korrekt hjælper det med at gøre musklerne hurtigere stører med noget homonstof osv. Du skal bare husk at spise det sunde fedt, Dvs fra nødder, fisk, Olie

Der er også nogen der bulker dvs, spiser sig rimelig store ved at indage 500kcal extra dette gør at de er i et energi overskud og det kan fx, bruges til når man skal nede og træne til at protienerne kan blive fyrt af sted.. " Jeg er lidt usikker på dette område, prøv at vente og se om der kommer et andet svar om bulkning"

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster