Nogle der har et svar?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

M.J.O skrev:Den kan helt sikkert veje din mad for dig ;)
Men mht. "kalorieberegner" så tror jeg den er langt fra praktisk, den har 500 "madkoder", og hvis du for eksempel kigger på en ting som oksekød, så varierer det jo meget hvor mange kalorier der er i pr. 100g (pga. fedtindhold) og kunne ikke forestille mig der er 3-4 forskellige slags oksekød, hvis du forstår?
Den virker sikkert fint til det de reklamere med, men du kommer højest sandsynligt længere med at bruge en app eller en online tjeneste, hvor du kan bruge lige præcis den madvarer du står med i hånden, eller et excel ark for den sags skyld

toto_G4M3R skrev:Lorte maskine! Tænkte næsten at det var for godt til at være sandt.. Det kunne bare være lækkert hvis man kunne anrette et måltid, smide det på vægten og få det nøjagtige indhold

Fra OBH's hjemmeside
Elektronisk køkkenvægt med stort LCD-display. Kan udregne kalorieindhold ved hjælp af 500 forudindstillede madkoder, der specificerer 7 forskellige næringsindhold (kalorier, salt, protein, fedt, kulhydrater, kolesterol og fiberindhold).

MartinEriksen1991 skrev:Hvis jeg har forstået dit behov korrekt, så er det vel egentlig ret simpelt at gøre selv.
Når du er ved at klargøre de ting du vil bruge i din ret, så smækker du hver ting på din køkkenvægt inden du mixer tingene, og så skriver du antal gram af hver fødevare ned.
I stedet for at stå og kigge ud i luften imens maden koger,steger osv. så kan du jo smække det ind i et af de utallige kcal-tæller programmer, som der jo nu engang findes![]()
Det gør jeg eksempelvis selv, hvis jeg bager eller lignende.

M.J.O skrev:Vi kan hurtigt blive enige om at det er sådan man gør, men det ville da være PISSE smart hvis man bare kunne smide maden på tallerkenen og så spyttede den ud at der var lige præcis 465 kcal i fordelt på dit og dat
Ja, det kunne være fedt! Det kunne også være fedt at kunne flyve, se ud i fremtiden mv. Hvordan i alverden vil du have, at det skal fungere i praksis?

MartinEriksen1991 skrev:M.J.O skrev:Vi kan hurtigt blive enige om at det er sådan man gør, men det ville da være PISSE smart hvis man bare kunne smide maden på tallerkenen og så spyttede den ud at der var lige præcis 465 kcal i fordelt på dit og dat
Hahaha!Ja, det kunne være fedt! Det kunne også være fedt at kunne flyve, se ud i fremtiden mv. Hvordan i alverden vil du have, at det skal fungere i praksis?
![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster