Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Cosovic skrev:
Mht. protein så tror folk ofte at de får det de skal bruge.. Det troede jeg også engang, men det er faktisk overraskende svært at komme op på 180-200gr med/uden protein shakes og/eller proteinrig kost.
Så lige du nævnte at du godt kunne spise nogle flere kulhydrater, det er altså en vigtig macro når det kommer til at gaine, der får du også en masse energi fra.

Jimmyboombox skrev:Fedt at se at der er andre der dyrker BJJ herinde.
- Jeg dyrker BJJ 4-5 gange om ugen + mma træning og på trods af at jeg kun indtager 2000kcal om dagen, så er jeg da blevet større pga det bb jeg laver ved siden af. Nu har jeg også lidt ekstra fedt på kroppen, så om det har noget at skulle sige, det ved jeg ikke.

Jimmyboombox skrev:Fedt at se at der er andre der dyrker BJJ herinde.
- Jeg dyrker BJJ 4-5 gange om ugen + mma træning og på trods af at jeg kun indtager 2000kcal om dagen, så er jeg da blevet større pga det bb jeg laver ved siden af. Nu har jeg også lidt ekstra fedt på kroppen, så om det har noget at skulle sige, det ved jeg ikke.

Kasperjv skrev:
til emil: når du finder dit ligevægtsindtag, så skriver man også typisk ind hvor aktiv man er, så det burde være med i beregningen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster