Jeg læst meget rundt omkring inde på siderne, både helpfil og andre tråde, dog vil jeg alligevel lige stille jer supermænd/kvinder et par spørgsmål.
Jeg er 22 år gammel, og er lige blevet færdig med min uddannelse, og skal starte som handels elev her 1 sep. altså om 2 måneder.
Siden mine 8 måneder i hæren har jeg taget omkring 20 kg på, og dem vil jeg gerne tabe. Jeg ved godt det ikke er muligt at tabe sig så mange kilo på så kort tid, og ved også godt at den eneste måde man kan tabe sig på, er at være i et kalorie underskud.
Førhen har jeg trænet meget styrketræning, og elsket det, men de seneste måneder har jeg ikke haft tid til det pga. skolen (dårlig undskyldning) Nu har jeg 2 måneder hjemme til at ligge hele min livsil (kost, træning, søvn mm.) om.
Når man ser min krop kan man ikke se at jeg vejer så meget da jeg stadig har nogle muskler, og vil ikke mene at jeg er så tyk at jeg skal have læge hjælp i nu, det vil jeg dog undgå og komme igang med det samme...
22 År
185 høj
122.00 kg
I følge logik vægt:
Fat% 34,6 Mus% 37,2 Tbw%47,8 Bon%11,6 . 121,5 kg.
Jeg vil tracke alt hvad jeg spiser, og holde mig i et solidt kalorie underskud hverdag, og tænkt mig at dyrke lidt konditions træning om morgnen, og noget styrketræning om aftenen.
Det jeg ønsker hjælp til er:
122-100 på 60 dage, er det overhovedet muligt?
Hvad mål syntes du, at jeg skal sætte mig?
Og så ellers gode råd, guldkorn, og alt hvad du/i kan hjælpe med.
Jeg vil virkelig gerne ind på rette kurs, og om ikke andet få en sund livstil