Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1512
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1510

Følg bodybuilding.dk på

Kan flere mennesker skræmme en tiger væk?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har læst denne artikel og flere om den samme situation http://www.bt.dk/udland/ung-mand-draebt ... indisk-zoo hvor en ung mand bliver taget af en tiger i dens bur og dræbt. Der står en masse mennesker rundt om buret, og nogle kaster pinde, sten osv. efter tigeren for at distrahere den, men det virker ikke.
Jeg har snakket med en af mine venner om, at jeg i situationen ville have lyst til at gøre mere, måske klatre over hegnet og angribe tigeren og hjælpe fyren. Der ville nok være 90 % chance for, at jeg døde i situationen, og jeg kan godt se, hvorfor jeg skulle lade være med at gøre det, når det i denne situation var fyrens egen skyld, da han selv gik ind i buret. Men hvad, hvis flere mennesker gjorde det? Hvis man var en gymnasieklasse derinde, og man sagde til de andre: "lad os redde ham her sammen", og man klatrede ind i buret 5-10 personer, løb mod tigeren og sparkede og slog den? Selvfølgelig ville man ikke kunne gøre skade på den, da den er en stor, stærk satan, men man ville vel kunne skræmme den væk? Den ville nok ikke prøve at angribe 1 person, da den vidste, at de andre ville angribe den, så jeg forestiller mig, at den ville løbe tilbage i sin "hule" eller hvor den nu bor. Hvad tror I?
Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunnet finde noget om lige præcis dette spørgsmål, så tænkte, at jeg kunne bruge denne tråd :) Hvad tror/ved I?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Om det kan lade sig gøre: Ja.

Det kan også lade sig gøre for 10 14-årige at skræmme en hårdt pumpet volds psykopat væk, men det er nok tvivlsomt at det vil lykkedes.

Der er eksempler på folk der alene har skræmt bjørne væk, ved at puste sig op og gøre sig stor, det samme ville kunne ske med en tiger. Det afhænger af mange faktorer. Hvor sulten er tigeren, hvor bange ser du ud, hvor stor er du, hvor stor er den, hvor heldig er du osv.

At du mener du ville hoppe ind for at hjælpe er idioti, også om i så var 10, 20 eller 100. Tigeren ville tage den ene, slå ham ihjel, derefter beskytte sit bytte, evt jagte endnu et. Hvad vil i nu gøre?

Reputation point: 30

Geografisk sted: Esbjerg

Kostplan: Ingen kostplan

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 180.00
- Squat: 230.00
- Dødløft: 267.50

Logbog: Vis logbog

Forcedreps skrev:

Nu ligger indslaget jo i off-topic forummet, der får man lidt blandede bolcher, når man læser de forskelllige tråde igennem.

Back to topic: jeg ville begynde at hviske små søde ord til den pågældende tiger i håb om at den falder i søvn, thi folk siger jeg har en god ASMR stemme....

Reputation point: 15

Geografisk sted: Århus

Træner her: Fitness World Århus
Fitness World Scandinavian Center
Ultimate Gym

Det er de mest fucked tråde der bliver oprettet på det her forum :wtf2: :lol1:
I ain't a killer but don't push me revenge is like the sweetest joy next to getting pussy
Brugeravatar

Reputation point: 205

Geografisk sted: 5550 Langeskov

Træner her: OBBC

lülz
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding