Jeg har snakket med en af mine venner om, at jeg i situationen ville have lyst til at gøre mere, måske klatre over hegnet og angribe tigeren og hjælpe fyren. Der ville nok være 90 % chance for, at jeg døde i situationen, og jeg kan godt se, hvorfor jeg skulle lade være med at gøre det, når det i denne situation var fyrens egen skyld, da han selv gik ind i buret. Men hvad, hvis flere mennesker gjorde det? Hvis man var en gymnasieklasse derinde, og man sagde til de andre: "lad os redde ham her sammen", og man klatrede ind i buret 5-10 personer, løb mod tigeren og sparkede og slog den? Selvfølgelig ville man ikke kunne gøre skade på den, da den er en stor, stærk satan, men man ville vel kunne skræmme den væk? Den ville nok ikke prøve at angribe 1 person, da den vidste, at de andre ville angribe den, så jeg forestiller mig, at den ville løbe tilbage i sin "hule" eller hvor den nu bor. Hvad tror I?
Jeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunnet finde noget om lige præcis dette spørgsmål, så tænkte, at jeg kunne bruge denne tråd
Hvad tror/ved I?