Er godt nok lidt frustreret i øjeblikket. Ved ikke helt hvordan jeg skal gribe min træning an.
Jeg har altid være ret stor (fed)
Men nu er jeg næsten ved at have en normal kropssammensætning. Det hele startede for ca. 3 år siden, hvor jeg sagde til mig selv at jegville tabe mig. Jeg havde vægttræning med fra starten sammen med motion og sund kost.
Bemærk at det hele vejen igennem har været træning med frie vægte.
Men selvom resultaterne kom, og jeg tabte mig, var der noget der fik mig til at sabotere min egen succes. Det gik sådan i lang tid, at jeg glemte at holde øje med hvor meget jeg spiste, om jeg fik nok
motion osv.
Har dog den sidste tid taget mig meget sammen, og er som sagt ved at være til livs med spækket nu.
Det fede der er sket er, at jeg er kommet til at synes rigtig godt om vægttræning/bodybuilding,
og havde tænkt mig at fortsætte med at opbygge en pæn form efter jeg er tilfreds med min nuværende diæt.
Men så blev jeg skuffet da en instruktør nede i mit fitness center, sagde at jeg ikke ville få meget ud af at forsøge at opbygge muskler. Da jeg allerede havde trænet med vægte i 3 år, og mine muskler havde vænnet sig så meget til det, at mine resultater alligevel ville blive minimale
Blev så utilfreds med hans kommentar, at jeg gik i gang med at researche rundt på omkring.
Og nu sidder jeg og tænker om det virkelig kan passe. Professionelle bodybuildere har jo trænet
meget længere end mig, og de ser da ud til at blive ved med at vokse. Nu skal vi selvfølgelig lige se
bort fra dem der tager medikamenter.
Og der må da være bare EN fyr der er startet som jeg. Har brugt laaang tid på at tabe sig,
og derefter opbygget en flot krop, iform af større muskelmasse og lav fedtprocent?
Kan det lade sig gøre for mig eller?