Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Markuz7 skrev:PS: og tak for svarene, det gjorde indtryk og var så absolut brugtbart.

Moqensen skrev:Markuz7 skrev:PS: og tak for svarene, det gjorde indtryk og var så absolut brugtbart.
Chinups er hovedsageligt en øvelse til ryggen. Den går bare også i biceps.

Markuz7 skrev:nå, okay da. jeg er ellers blevet fortalt at det var Biceps der var i fokus i denne øvelse, men nej.
tak for svar.
Hilsen Markus

Markuz7 skrev:Markuz7 skrev:nå, okay da. jeg er ellers blevet fortalt at det var Biceps der var i fokus i denne øvelse, men nej.
tak for svar.
Hilsen Markus
Ovenstående er helt fejlformuleret fra min side.
Jeg mente at øvelse var hovedsagligt til TRICEPS, og ikke becips som nævnt overfor.
Hilsen Maradona

Markuz7 skrev:Markuz7 skrev:nå, okay da. jeg er ellers blevet fortalt at det var Biceps der var i fokus i denne øvelse, men nej.
tak for svar.
Hilsen Markus
Ovenstående er helt fejlformuleret fra min side.
Jeg mente at øvelse var hovedsagligt til TRICEPS, og ikke becips som nævnt overfor.
Hilsen Maradona

TheNextArnold skrev: triceps er jo den muskel der strækker armen, så nej det er ikke ligefrem den du træner i chinups, som mogensen påpeger. men du bør stadig have en triceps øvelse. du kan da bare placere en håndvægt mellem benene og så køre dips?

Markuz7 skrev:TheNextArnold skrev: triceps er jo den muskel der strækker armen, så nej det er ikke ligefrem den du træner i chinups, som mogensen påpeger. men du bør stadig have en triceps øvelse. du kan da bare placere en håndvægt mellem benene og så køre dips?
Okay, det kom bag mig at Chinups var henvist til biceps, da den, rent visuelt, blev opfatte til tricep, men læg det til siden.
Jeg kunne godt prøve at placere håndvægte mellem ben, og se om det kan lade sig gøre i praksis.
hilsen markus

Så jeg er begyndt at træne hjemme med en mget spimpelt program med fokus på arm, og tænker om det kan lade sig gøre at min arme vil vokse med denne program:
Dips: 18x3
Curl (one arm): 10x3

DBP skrev:Så jeg er begyndt at træne hjemme med en mget spimpelt program med fokus på arm, og tænker om det kan lade sig gøre at min arme vil vokse med denne program:
Du kunne prøve at køre 10x10 i henholdsvis Dips og Curls, det kan ihvertfald have en rigtig god hypertrophimæssig effekt på armene.

Markuz7 skrev:DBP skrev:Så jeg er begyndt at træne hjemme med en mget spimpelt program med fokus på arm, og tænker om det kan lade sig gøre at min arme vil vokse med denne program:
Du kunne prøve at køre 10x10 i henholdsvis Dips og Curls, det kan ihvertfald have en rigtig god hypertrophimæssig effekt på armene.
Det ve' jeg nu ikk' helt. - din foreslående program lyder nu en anelse for diskopumping.
Men jeg vil gerne prøve den, hvis efter 2-3 måneder, der ikke sker fremskrid i min nuværende program.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster