Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

caps-iii skrev:Hej
Jeg er lige hjemvendt fra bodyman butikken i Aalborg, hvor jeg stødte på kassein proteinpulver. Det er som I nok ved meget ideelt at tage inden sengetid..
Da jeg stod i butikken, overvejede jeg kraftigt om jeg skulle købe det - men på enig med mig selv om, at der sikkert er andre alternativer, man kan spise/drikke inden sengetid.
Derfor spørger jeg jer til råds - hvilke produkter kan være en erstatning for kassein proteinpulveret? Eller skal jeg investere i kassein, for det er simpelthen det optimale??
tak

Legend skrev:For langt størstedelen af brugerne herinde vil det absolut ingen betydning have om de bruger valleprotein eller kasein.

caps-iii skrev:Legend skrev:For langt størstedelen af brugerne herinde vil det absolut ingen betydning have om de bruger valleprotein eller kasein.
Kan du begrunde dit svar yderligere?

mikkel_baech skrev:caps-iii skrev:Legend skrev:For langt størstedelen af brugerne herinde vil det absolut ingen betydning have om de bruger valleprotein eller kasein.
Kan du begrunde dit svar yderligere?
fordi størstedelen herinde ikke presser sig selv ordentligt til træning, får spist nok eller sovet rigeligt. De fleste herinde tror at det er navnet på deres tilskud der gør forskellen på om de vokser eller ikke, og dermed kan de jo også frasige sig ansvaret for deres manglende fremskridt.
sørgeligt.

pullupman skrev:Mange bække små gør en stor å...
dET uLTIMATIVE nIGHT mEAL: 3-6-9+kassein

Dr. Tough skrev:Drik en l. skummetmælk, spis noget peanutbutter og slug en et par omega 3 piller.
Det gør jeg under cut
fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

merijaan skrev:Dr. Tough skrev:Drik en l. skummetmælk, spis noget peanutbutter og slug en et par omega 3 piller.
Det gør jeg under cut
en hel liter ? synes mælk indeholder for mange kcal i forhold til protein
400 kcal og 35 protein

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster