Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikey skrev:Så er jeg her igen ;-)
Jeg har de sidste 14 dage kørt (eller prøvet) at køre med et Kcal indtag på ca. 2500-2600 pr dag og ca. 170 g protein.
Jeg fandt så ud af at, efter jeg købte en vægt, at jeg vejede lidt mere end hvad jeg troede.
Nye tal er så 2800 Kcal og ca. 180 g protein..det er jo meget fint.. men jeg kan ik rigtig få ind i hovedet hvorfor jeg skal stige i Kcal indtag pr dag når jeg skal tabe fedtprocenter?
Nu skal jeg så bare æde mere eller hvad?..underligt..
Og efter jeg har vejet mig har jeg fundet ud af at jeg vejer et par kg for meget...det vil jeg da også gerne smide..skal jeg så stadig spise så meget?
Er forresten begyndt på protein-pulver, jordbær, det kan jeg godt vænne mig til, så længe det er i mælk. I vand smager det bare ik særlig godt!

Gozo skrev:Forstår ikke rigtig helt hvad det er du spørger om.
Hvis du vil cutte (tabe dig) skal du have ca 500 kcal under dit ligevægtsindtag. Så vil du ca tabe dig 0,5kgU/uge.

Gozo skrev:Kan se at du vejer 85? Er det din nuværende vægt?
Jeg vejer ca det samme. Spiser 3000kcal for at holde vægten, så ja det er nok ikke helt galt.
)

Gozo skrev:Den bedste måde at bestemme dit ligevægtssindtag, er at logge din vægt og se holde øje med vægter efter 14 dage. Når den står stille har du ramt den rigtige mængde.

Gozo skrev:mikey skrev:Så er jeg her igen ;-)
Jeg har de sidste 14 dage kørt (eller prøvet) at køre med et Kcal indtag på ca. 2500-2600 pr dag og ca. 170 g protein.
Jeg fandt så ud af at, efter jeg købte en vægt, at jeg vejede lidt mere end hvad jeg troede.
Nye tal er så 2800 Kcal og ca. 180 g protein..det er jo meget fint.. men jeg kan ik rigtig få ind i hovedet hvorfor jeg skal stige i Kcal indtag pr dag når jeg skal tabe fedtprocenter?
Nu skal jeg så bare æde mere eller hvad?..underligt..
Og efter jeg har vejet mig har jeg fundet ud af at jeg vejer et par kg for meget...det vil jeg da også gerne smide..skal jeg så stadig spise så meget?
Er forresten begyndt på protein-pulver, jordbær, det kan jeg godt vænne mig til, så længe det er i mælk. I vand smager det bare ik særlig godt!
Forstår ikke rigtig helt hvad det er du spørger om.
Hvis du vil cutte (tabe dig) skal du have ca 500 kcal under dit ligevægtsindtag. Så vil du ca tabe dig 0,5kgU/uge.

sniper skrev:Kan jeg nu ikke se hvorfor lyder sindsygt..?

Gozo skrev:sniper skrev:Kan jeg nu ikke se hvorfor lyder sindsygt..?
Tror han mener, hvis han skulle leve af 500kcal per dag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster