Kan det godt betale sig at købe kosttilskud fra udlandet. Har i nogle erfaringer?
- Fx fra fra bodybuilding.com, pga. US-dolleren er LAV?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Spo skrev:ja det er i sig selv meget smart.
Men tolden snupper noget af det, og undersøger det, nogle gange. Og det koster ekstra af egen lomme![]()
Især koffein produkter er de gode til at undersøge

`BALLE´ skrev:du skal kun betale 12.5 procent told. Bestil ikke anator p70 eller noget der er lægemiddel som f.eks glucosamine. Så nakker de det, de svin

kwarzon skrev:`BALLE´ skrev:du skal kun betale 12.5 procent told. Bestil ikke anator p70 eller noget der er lægemiddel som f.eks glucosamine. Så nakker de det, de svin
Hvad med:
nano vapor fra Muscletech
no-xplode fra BSN

kwarzon skrev:`BALLE´ skrev:du skal kun betale 12.5 procent told. Bestil ikke anator p70 eller noget der er lægemiddel som f.eks glucosamine. Så nakker de det, de svin
Hvad med:
nano vapor fra Muscletech
no-xplode fra BSN

essensen skrev:Jeg kan se vi har været meget heldige da vi (Brormand, Smeden og jeg) bestilte fra BB.com. Der blev både bestilt proteinpulver, sulbutiamine, super charge, taurine mm. - og vi skulle kun betale for fragten - ingen told eller lignende.

specter skrev:i skal altså ikke altid bare bøje jer når i får brev fra fødevarestyrelsen.. jeg selv fik konfiskeret mit Animal Mstack og fik et fint brev om det var ulovligt.. men efter et par tlf. opringinger og stillen en del spørgsmål så viste det sig at mængden af stoffet var så lavt at det alligevel ikke var ulovligt.. så fik jeg mine vare igen og en undskyldning.. Så folkens lad være med bare at acceptere et standard brev, stil spørgsmål tegn ved deres beslutning..

Hehe helt sikkert, elsker at ævle med folk der ikke aner hva de har med at gøre..`BALLE´ skrev:specter skrev:i skal altså ikke altid bare bøje jer når i får brev fra fødevarestyrelsen.. jeg selv fik konfiskeret mit Animal Mstack og fik et fint brev om det var ulovligt.. men efter et par tlf. opringinger og stillen en del spørgsmål så viste det sig at mængden af stoffet var så lavt at det alligevel ikke var ulovligt.. så fik jeg mine vare igen og en undskyldning.. Så folkens lad være med bare at acceptere et standard brev, stil spørgsmål tegn ved deres beslutning..
He he jeg gav heler ikke op så let. Ringede skam også, men det virkede ikke for mig. Kan du ik ringe for mig næste gang Specter?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster