Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1435
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1432

Følg bodybuilding.dk på

Køb af nyt proteinpulver, valle/kasein?

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Jeg skal snart have købt noget nyt proteinpulver, som jeg indtager efter træning, da jeg er ved at løbe tør. Lige nu har jeg valle proteinpulver, fordi jeg har læst det er bedst at indtage efter træning. Men nu er jeg så lige faldet over denne artikel

http://www.gomotion.dk/artikler.asp?p_i ... &title=art" target="_blank

Hvad mener i? Skal man købe kasein istedet for valle? Er der pengene værd, fordi kasein er jo dyrere, eller er forskellen så lille det ikke kan betale sig?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

har ikke lige læst artiklen.. men ville aldrig købe kassein til efter træning. medmindre jeg havde alt for mange penge og bare skulle af med dem.

Edit: nå, har lige læst artiklen igennem, og den lyder da fin nok. Men nu er studiet lavet på overvægtige. Så ikke lige noget man kan overfører til BB vil jeg mene.

Men du kan jo atid hvis du har lidt mønter prøve at indtager kassein efter træning i nogle måneder, og sammenligne det med da du indtog valle også se om du oplever nogen forskel mht. muskeler og styrke.
jeg ville dog stadig vælge valle grundet kasseins høje høje pris.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Vis kostplan

klm skrev:Jeg skal snart have købt noget nyt proteinpulver, som jeg indtager efter træning, da jeg er ved at løbe tør. Lige nu har jeg valle proteinpulver, fordi jeg har læst det er bedst at indtage efter træning. Men nu er jeg så lige faldet over denne artikel

http://www.gomotion.dk/artikler.asp?p_i ... &title=art" target="_blank" target="_blank

Hvad mener i? Skal man købe kasein istedet for valle? Er der pengene værd, fordi kasein er jo dyrere, eller er forskellen så lille det ikke kan betale sig?

Hej,
jeg vil absolut også vælge Valle, da Kassein er mere "til at falde i søvn på", i den forstand at det ikke er så hurtigoptagende som Valle-protein er. Og det er jo dét du skal have.....Men hvis du lyster,så gør som Illisher siger, prøv det... :-)
Brugeravatar

Efter hård fysisk aktivitet behøver kroppen nogle hurtige optagelige proteiner samt kulhydrater, og hertil er det Valle protein du skal have fat i. Kassien er hensigsmæssigt at supplere med inden sengetid, da optagelsen vil blive fordelt over natten, da det er langsomtoptageligt :)

Mht. kulhydraterne koster Bodylabs Carbs ikke det vilde, og er ganske hensigsmæssige lige at smide i sin Shake sammen med Valleprotein :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 132.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 155.00

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster