Så kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om, hvad synes I smager bedst?
Findes der ingen chokolade smag?
Er vanilien okay eller vammel?
Og den neutrale smag, er den virkelig neutral eller smag den af ostekar?
Mange spørgsmål, men håber det går

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg står og skal til at spendere i noget proteinpulver fra Bodylab. Valget er faldet på Whey 95 pga. acne lignende noget på ryggen.
Så kunne jeg godt tænke mig at høre lidt om, hvad synes I smager bedst?
Findes der ingen chokolade smag?
Er vanilien okay eller vammel?

Ved at kigge på Bodylabs hjemmeside kan jeg nemlig ikke finde noget kakao, laves det ikke som Whey 95?
Og hvad med den neutrale smag

Yeurbabe skrev:Nu stjæler jeg lige topic![]()
Sidste gang jeg bestilte protein valgte jeg dumt nok at bestille noget (link slettet) protein med jordbær smag. Det var det mest ulækre pis, og var ved at brække mig hver gang det skulle ned :-& :-& Ja undskyld sproget.
Det var det biligste der findes mener jeg.
Men nu vil jeg gerne have noget bodylab, da jeg synes deres produtker er helt i top.
Men med alt den her snak er mit spørgsmål:
Ville bodylab smage bedre ?
- Evt. noget der har prøvet begge produtker, og hvilken smag vil være bedst ( kan ikke lide chokolade/kakao. )
Undskyld jeg lave en lille offtopic.

Eller sku du tage Whey 95 i neatral.. Den sku eftersigende som sagt, havde så lidt smag i sig selv, at det vil alle nærmest kunne lide...

IbZor skrev:Kan man godt blande bodylabs whey kakao med vand? Uden det mister smagen.

Sagat skrev:IbZor skrev:Kan man godt blande bodylabs whey kakao med vand? Uden det mister smagen.
Jepsen.. Men det kræver at du er vant til at bruge vand i dine shakere.. Jeg kan fx ikke få mig selv til at drikke en shaker hvor der bliver brugt vand i stedet for mælk...
Er en helt fucked konsistent og en anelse anderledes i smagen....

IbZor skrev:Sagat skrev:IbZor skrev:Kan man godt blande bodylabs whey kakao med vand? Uden det mister smagen.
Jepsen.. Men det kræver at du er vant til at bruge vand i dine shakere.. Jeg kan fx ikke få mig selv til at drikke en shaker hvor der bliver brugt vand i stedet for mælk...
Er en helt fucked konsistent og en anelse anderledes i smagen....
Da jeg havde jordbær, skiftede jeg mellem vand og mælk, det gjorde at jeg ikke blev så træt af det.
Men er kakao favoritten herinde?

Yeurbabe skrev:Ville bodylab smage bedre ?

Exprez skrev:
Ved at kigge på Bodylabs hjemmeside kan jeg nemlig ikke finde noget kakao, laves det ikke som Whey 95?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 68 gæster