Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

så køber jeg på www.reklameringerikketilladt.dk (en eller anden bot sletter navnet hvis jeg staver det på nogen anden måde)

J-S-O skrev:så køber jeg på www.reklameringerikketilladt.dk (en eller anden bot sletter navnet hvis jeg staver det på nogen anden måde)
Du må ikke linke til en anden webshop med kosttilskud! Derfor er det heller ikke tilladt at snyde systemet ved at lave mellemrum

jamand skrev:J-S-O skrev:så køber jeg på www.reklameringerikketilladt.dk (en eller anden bot sletter navnet hvis jeg staver det på nogen anden måde)
Du må ikke linke til en anden webshop med kosttilskud! Derfor er det heller ikke tilladt at snyde systemet ved at lave mellemrum
Hehe der kan man bare se. Så lader jeg være med det fra nu af.![]()
Hvorfor er det egentlig sådan? Jeg ved godt at BB.dk er tilknyttet Bodylab - men bodybuilding.dk er vel ikke kommerciel i sig selv, og derfor burde det vel heller ikke forbyde reklamer for andre kommercielle firmaer nu da det reklamere for bodylab. For hvis det tillader reklamer for bodylab, men ikke andre firmaer, så er det kommercielt, og så burde det måske overveje at skifte navn til noget andet (fx bodylabbuilding) Navnet bodybuilding antyder jo at det er et selvstændigt og uafhængigt organ, og så burde alle form for rådgivning og råd (undtagen opfordring til doping ol) vel være iorden... Had mig ikke for det spørgsmål, jeg er bare nysgerrig...

J-S-O skrev:jamand skrev:J-S-O skrev:så køber jeg på www.reklameringerikketilladt.dk (en eller anden bot sletter navnet hvis jeg staver det på nogen anden måde)
Hehe der kan man bare se. Så lader jeg være med det fra nu af.![]()
Hvorfor er det egentlig sådan? Jeg ved godt at BB.dk er tilknyttet Bodylab - men bodybuilding.dk er vel ikke kommerciel i sig selv, og derfor burde det vel heller ikke forbyde reklamer for andre kommercielle firmaer nu da det reklamere for bodylab. For hvis det tillader reklamer for bodylab, men ikke andre firmaer, så er det kommercielt, og så burde det måske overveje at skifte navn til noget andet (fx bodylabbuilding) Navnet bodybuilding antyder jo at det er et selvstændigt og uafhængigt organ, og så burde alle form for rådgivning og råd (undtagen opfordring til doping ol) vel være iorden... Had mig ikke for det spørgsmål, jeg er bare nysgerrig...
Det må Kåre eller Rasmus Thorup hellere svare på! Jeg tror dog at bodylab og bodyman har et samarbejde, og derfor er det helt iorden at omtale de to firmaer

HAV skrev:Jamand - Tror du skal stille det spørgsmål til Kåre!
Men somsagt, ikke tilladt at linke til andre sites !

jamand skrev:HAV skrev:Jamand - Tror du skal stille det spørgsmål til Kåre!
Det er modtaget. Men her snakker vi jo så kun sider der sælger tilskud ol. ?

J-S-O skrev:jamand skrev:HAV skrev:Jamand - Tror du skal stille det spørgsmål til Kåre!
Det er modtaget. Men her snakker vi jo så kun sider der sælger tilskud ol. ?
Det er nemlig lige det der ikke er tilladt! Derimod er det lovligt at linke til MOL eller Fit Forum for eksempel...

Lyst skrev:Forresten så har bodyman.dk prisgaranti hvad går det ud på, at de siger de er de billigste og hvis man finder nogen billiger får man det til den pris?:)

Lyst skrev:jamand, jamen jeg har haft en tråd om smag, hvor jeg købte nogle prøver i mit center hvor jeg blanede dem for tyndt op, en af mine venner har jordbær og tror også det er den smag jeg ville fortrække, det var bare for at høre din personlige mening som du så også gav udtryk for, det danutrition er jo: whey pure protein 100%, er det så 100% protein eller hvordan siden du siger som de fleste produkter..

inzaneXs skrev:Nu er proteinpulver jo ikke bare proteinpulver.

jamand skrev:inzaneXs skrev:Nu er proteinpulver jo ikke bare proteinpulver.
Enig. Men det kan jo være svært at vide. Man kan vel som tommelfinger regel gå efter danske produkter fra danske sider med et vist kvalitetsstempel. Det er ihvertfald hvad jeg prøver på...

RasmusThorup skrev:jamand skrev:inzaneXs skrev:Nu er proteinpulver jo ikke bare proteinpulver.
Enig. Men det kan jo være svært at vide. Man kan vel som tommelfinger regel gå efter danske produkter fra danske sider med et vist kvalitetsstempel. Det er ihvertfald hvad jeg prøver på...
'Danske produkter' er også et vidt begreb. Hvordan ved du om produktet er dansk? Meget af det proteinpulver der sælges i DK med danske etiketter er fremstillet i udlandet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster