Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Egebo skrev:Hej forum.
Jeg er lidt i tvivl om dette er placebo eller ej.
Har har forsøgt lidt med koffein tilskud i form af piller (DANutrition), inden træning.
Tager 2 piller (200mg koffein) inden træning og mener selv at jeg kan mærke når de begynder at virke.
Synes ligesom at jeg kan mærke rastløsheden stiger.
Men når jeg så træner så bliver jeg til gengæld noget utilpas/svimmel når jeg løfter. Dvs jeg er nød til at holde lange pauser mellem sættene.
Jeg bilder mig selv ind at det måske er koffeinens skyld, men kan det have noget på sig?

Dingo skrev:Som nævnt bør du drikke en masse vand under træningen. uanset om du har taget nogle koffein tabs eller ej. Hvor meget vand får du før, under og efter træning?
Noget helt andet.. du siger at din rastløshed stiger? Det er da ikke specielt godt hvis du går og er rastløs ?

ISG skrev:Hvis jeg får for meget koffein så får jeg også en mærkelig rastløs fornemmelse i kroppen. 'Sådan lidt sitren.
Jeg bruger selv All Natural cafféine. De er rimeligt stærke så lad være tage mere end 1-2 kapsler pr. gang.

Egebo skrev:Drikker kun under og efter træning, da min træning tit foregår umiddelbart efter jeg er stået op.
Men drikker ca 0,5 - 1 litter under træning. Prøver at begrænse mig da vandet giver en ulækker mavefornemmelse.
Går såmænd ikke rundt og er rastløs, men jeg kan tydelig mærke efter at jeg har taget koffein så sker der noget.
Fx idag tager jeg pillerne og ligger mig i sengen og ser lidt tv, indtil de begynder at virke.
Jeg føler tydeligt at efter 20 min ca at jeg kan mærke jeg bliver rastløs, nærmest ligesom at være overtræt.

Dingo skrev:Du tager dem kun i forbindelse med træning ikke ?
Du lyder til at få fint med vand..
Tager du 1 eller 2 piller?

Egebo skrev:Dingo skrev:Du tager dem kun i forbindelse med træning ikke ?
Jo, kun på træningsdage. 2 piller, 30min før træning.

Dingo skrev:Egebo skrev:Dingo skrev:Du tager dem kun i forbindelse med træning ikke ?
Jo, kun på træningsdage. 2 piller, 30min før træning.
Hvis du har problemer med svimmelhed osv så prøv at skære ned til 1 tablet og se hvordan det går

Egebo skrev:Hej forum.
Jeg er lidt i tvivl om dette er placebo eller ej.
Har har forsøgt lidt med koffein tilskud i form af piller (DANutrition), inden træning.
Tager 2 piller (200mg koffein) inden træning og mener selv at jeg kan mærke når de begynder at virke.
Synes ligesom at jeg kan mærke rastløsheden stiger.
Men når jeg så træner så bliver jeg til gengæld noget utilpas/svimmel når jeg løfter. Dvs jeg er nød til at holde lange pauser mellem sættene.
Jeg bilder mig selv ind at det måske er koffeinens skyld, men kan det have noget på sig?

tosa skrev:Nu kan det godt være jeg spørger lidt dumt, men hvorfor tager du koffein inden træning?
Koffein dehydrerer kroppen, hvilket din utilpashed/svimmelhed også tyder på. Eventuelt kan du prøve at drikke mere vand i timen før du træner, for at have en god væskebeholdning i kroppen. Og selvfølgelig drikke masser af vand under og efter træning.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster