Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 811
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 808

Følg bodybuilding.dk på

koffeinpiller?

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

hvor mange 100mg koffeinpiller tager man ved træning? og tager man dem før eller efter træning :mrgreen: ?

Og så tænkte jeg lidt på: hvorfor kan man kun købe dem online og ikke i butikker?

Reputation point: 40

Træner her: Mana Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 125.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

G.I Joe skrev:hvor mange 100mg koffeinpiller tager man ved træning? og tager man dem før eller efter træning :mrgreen: ?

Og så tænkte jeg lidt på: hvorfor kan man kun købe dem online og ikke i butikker?

Hej,

hvor koffein tolerrent er du? - hvis du ikke rigtig drikker kaffe, vil jeg nok tage 1, hvis du drikker kaffe som et hul vil jeg nok tage 2.

du tager dem 1time til 30min før træningen, det er ca tiden det tager for dem at virke. så får du effekten når du starter med at rive jern.

Tror også godt du kan købe dem på apoteket, og i nogle andre butikker, men man kan jo heller ikke købe stærke vitamin piller så mange steder, det har nok noget at gøre med der som sådan ikke er markede for dem, da alle BB'er køber dem sammen med protein pulver, og at alle kokke tager coke i stedet... Hehe du ved hvad jeg mener.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

jeg drikker en mega spand kaffe om morgenen :mrgreen: dog er det instant coffee men drikker en ret stor(og kraftig ) kop op til 3 gange om dagen. Vil det osse have en god effekt på min kardio ? jeg svømmer og løber meget.

Styrkeliste

Han skriver hvorfor man ikke kan købe dem i en butik. Og du skriver man kan købe dem på apoteket. Research før du udtaler dig!! Man kan ikke købe dem i Danmark. Dem på nettet er højst sandsynligt guarana-piller. Tag 2-3 stykker en halv time inden træning. Hvis det var mig, ville jeg snuppe 1 kop kaffe eller 2 i stedet.

Styrkeliste
- Bænkpres: 135.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 220.00

er det det samme med pillerne fra bodylab?

Styrkeliste

Vi tilbyder både rene koffeintabletter, baseret på guaranaekstrakt, samt et blandingsprodukt der består af flere forskellige energigivende næringsstoffer. Blandingsproduktet, Bodylab Amplifier, indeholder en synergistisk kombination af de energigivende stoffer koffein, taurin, glucoronolacton, inositol og B-vitaminer.

Styrkeliste

okay, tak

Styrkeliste

phillimus skrev:Han skriver hvorfor man ikke kan købe dem i en butik. Og du skriver man kan købe dem på apoteket. Research før du udtaler dig!! Man kan ikke købe dem i Danmark. Dem på nettet er højst sandsynligt guarana-piller. Tag 2-3 stykker en halv time inden træning. Hvis det var mig, ville jeg snuppe 1 kop kaffe eller 2 i stedet.

Okay, der fik du mig..

Den store forskel er jo selvfølgelig at der er dobbelt så meget koffein i Guarana bønenen, som der er en kaffe bønne, så pillerne indeholde jo stadig koffein... så om du kalder dem kaffepiller,koffeinpiller eller guarana piller, jeg tror vi forstår meningen, og jeg tror du forstår meningen.

Men hvis du får ubehag ved at vi kalder dem koffeinpiller vil jeg naturligvis gå med til vi kalder dem tryllepiller. så du også kan sove i nat.
Billede
Brugeravatar

Fik dig? Du udtaler dig om noget du tilsyneladende ved en skid om. Koffeinpiller optages hurtigere end guaranapiller. Anbefalet dosis af guaranapiller er 2 30-45 min før træning. Og det staves tolerant. Han spørger til koffeinpiller og ikke guarana.

Styrkeliste

phillimus skrev:Fik dig? Du udtaler dig om noget du tilsyneladende ved en skid om. Koffeinpiller optages hurtigere end guaranapiller. Anbefalet dosis af guaranapiller er 2 30-45 min før træning. Og det staves tolerant. Han spørger til koffeinpiller og ikke guarana.

OK. Koffeinpiller optages jo alligevel kun lidt hurtigere end guarana, så forklar mig lige hvad den store forskel er? ud over 5-10minutter, som i øvrigt variere fra krop til krop så det kan man ikke engang regne med.
Billede
Brugeravatar

phillimus skrev:Fik dig? Du udtaler dig om noget du tilsyneladende ved en skid om. Koffeinpiller optages hurtigere end guaranapiller. Anbefalet dosis af guaranapiller er 2 30-45 min før træning. Og det staves tolerant. Han spørger til koffeinpiller og ikke guarana.

Ja han gør da, godt set =D>

Måske skulle du passe lidt på med at rette på andres grammatik når du tilsyneladende ikke evner at skrive ordenligt selv.
Selv tak. :lol:

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Galleri: Vis galleri (1)

Tilbage til Begynder forum

Brugere online