Og så tænkte jeg lidt på: hvorfor kan man kun købe dem online og ikke i butikker?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

G.I Joe skrev:hvor mange 100mg koffeinpiller tager man ved træning? og tager man dem før eller efter træning?
Og så tænkte jeg lidt på: hvorfor kan man kun købe dem online og ikke i butikker?

phillimus skrev:Han skriver hvorfor man ikke kan købe dem i en butik. Og du skriver man kan købe dem på apoteket. Research før du udtaler dig!! Man kan ikke købe dem i Danmark. Dem på nettet er højst sandsynligt guarana-piller. Tag 2-3 stykker en halv time inden træning. Hvis det var mig, ville jeg snuppe 1 kop kaffe eller 2 i stedet.

phillimus skrev:Fik dig? Du udtaler dig om noget du tilsyneladende ved en skid om. Koffeinpiller optages hurtigere end guaranapiller. Anbefalet dosis af guaranapiller er 2 30-45 min før træning. Og det staves tolerant. Han spørger til koffeinpiller og ikke guarana.

phillimus skrev:Fik dig? Du udtaler dig om noget du tilsyneladende ved en skid om. Koffeinpiller optages hurtigere end guaranapiller. Anbefalet dosis af guaranapiller er 2 30-45 min før træning. Og det staves tolerant. Han spørger til koffeinpiller og ikke guarana.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster