Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1133
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1130

Følg bodybuilding.dk på

Kommet igang igen! Men...

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hej BBere.
Jeg er kommet igang med min træning igen! Jeg har det bare sådan nogle gange "åh nej, nu skal jeg træne igen..."
Så derfor træner jeg fullbody på 1 dag, lader der gå 48 og træner igen der!
Men, vil der egentlig ske noget ved jeg træner fra fx. 23-01? Altså jeg tænker at det går ud over restitueringen på en eller anden måde?
Hvad har bruger i til at spise/drikke/alt andet efter træning hvis i ikke lige har proteinpulver?
Pt. har jeg ikke rigtig noget træningsprogram at træne efter, det er ikke lige så godt...
Men jeg har bestemt mig for, at her en af de næste dage skal jeg have bikset noget sammen!

Ps. Nu arbejder jeg i et gartneri, og jeg har regnet ud at jeg forbrænder ca. 4000 kcal på en dag! Det nægter jeg bare at tro på!
Ville der ske noget ved at løbe derop og hjem igen? Jeg har lige 3 km derop skulle jeg mene!

-Hvor meget vil det betyde for biceps´restituring at jeg træner bent over row en dag, og dagen efter træner biceps? (Det er bare noget jeg har studset over i længere tid!)

-Hvordan udvikler man muskler nemmest! Eller hvad man siger? Altså, med henhold til tid med styrketrænings tidslængde? Skal man køre sig 100% død i hver muskel, er det det bedste? Eller hvordan?

Reputation point: 0

Geografisk sted: Meget lille by på Lolland

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Men, vil der egentlig ske noget ved jeg træner fra fx. 23-01? Altså jeg tænker at det går ud over restitueringen på en eller anden måde?

Det kan du sagtens gøre, hvis du har energi til det.

Hvad har bruger i til at spise/drikke/alt andet efter træning hvis i ikke lige har proteinpulver?

Et ganske almindeligt proteinrigt måltid eller en liter mælk.

Ps. Nu arbejder jeg i et gartneri, og jeg har regnet ud at jeg forbrænder ca. 4000 kcal på en dag! Det nægter jeg bare at tro på!

Det kan sagtens være rigtigt, men prøv dig frem. Hvis du starter på 4000 kalorier og ikke tager på, så skruer du bare op til 4300.

Ville der ske noget ved at løbe derop og hjem igen? Jeg har lige 3 km derop skulle jeg mene!

Ikke udover at det skal medregnes i kalorieregnskabet, da du så forbrænder mere.

-Hvor meget vil det betyde for biceps´restituring at jeg træner bent over row en dag, og dagen efter træner biceps? (Det er bare noget jeg har studset over i længere tid!)

Det kan godt fungere, men hvis du føler det går udover bicepstræningen, så lav om i dit program.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Tak for de fine ord ;)

Hvor er det typisk mig... Er faldet af på den igen...
Jeg bliver bare ved med at udskyde tingene... :cry:

Tilbage til Begynder forum

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster